العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > سوبارو Subaru

قديم 10-11-2009, 09:03 PM
Kazzaz Kazzaz غير متواجد حالياً

Kazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura about
افتراضي استفسارات عن السوبارو 2006

هي انهي شكل الشكل القبل الاخير ؟ ام الي قبله ... ثانيا هي لييه سعرها كويس كده بالنسبه لنظرائها ؟ كل ده عشان قطع الغيار ؟؟

طيب هل ممكن الواحد يلاقي قطع غيار لها خارج التوكيل ؟؟و اسعار اققل ؟؟

اخر حاجه ممكن مقارنه بين اسعار قطع الغيار بينها و بين اي عربيه يباني مدويلات اوائل الالفنات ؟ ( 2000-2006 )

او بينها و بين الهيوناي النترا موديل 2006 ...
قديم 30-11-2009, 05:48 PM

Kazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura aboutKazzaz has a spectacular aura about
افتراضي رد: استفسارات عن السوبارو 2006

تم الشراء و جاهز لاي سوال
قديم 30-11-2009, 06:55 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute

الف مبروك يا استاذ توتو
يا ريت تحكيلنا خبرتك بالتفصيل, يعنى اشتريت بكام, الحاله ايه, كام كم, قطع الغيار و اى حاجه تانيه انا مش فاكرها علشان كل الأعضاء يستفيدو ptmnlo123per1147

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 30-11-2009, 07:29 PM
الصورة الرمزية koky_90
koky_90 koky_90 غير متواجد حالياً
من انا؟: لاتحسب البسمه على وجهى فرحا فاالطير يرقص مذبوحا من شده الالم
التخصص العملى: طالب
هواياتي: car وبس

koky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond reputekoky_90 has a reputation beyond repute

الف الف مبرووك
ياباشا ربنا يباركلك فيها يارب ptmnlo123per122

عربيه جميله ومحترمه
وانا بحبها
ويارت تقولنا جبتها بكام وايه انطباعك عنها

ويارت كمان ترفعلنا الصور

وفي مقابله هنعملها قريب اوووى ان شاء الله ياريت تشرفنا علشان نتعرف اكتر عليك وعلى العربيه

وعلشان كمان عاوز اخد لفه ptmnlo123per154
قديم 01-12-2009, 03:02 PM

الحمدلله علي 71 ( او 72 تقريبا يعني ) الحاله للموتور و العفشه تمام و الموتور حالته فوق ال 85 % و ماشيه 100 الف بس في التوكيل قالوا لي ان الراجل علي طول في التوكيل و العربيه سليمه و زي الفل
من بره متبهدله حبتين هاوديها تتشد بكره ان شاء الله .. و من جوه جميله الحمدلله

هي اوتوماتيك ..

انا بقي قعدت قبل ما شتريها اعمل ابحاث كثيير علي قطع الغيار لقيت الاسعار رخيصه مش زي ما كنت سامع المشكله بس ان قطع الغيار بره التوكيل قليله شويه ..

و احلي حاحه في العربيه دي الثبااااات مشاء الله و انا مجربتش عربيات كثير بس جربيت جولف و صني و النترا ,, لكن دي حاجه تانيه في الثبات الحمدلله

ان شاء الله هاصورها قبل و بعد الشده ان شاء الله ..

اه يا ريت فعلا نتقابل انا نفسي اعمل الحكايه دي ..

الي مدايقني بقي في الموضوع اسم توتوالجن ده لاني لما اخترته ماكنتش عامل حسابي خاااالص اني هاشارك .. ماتعرفوش لو ينفع اغيره ؟؟