العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > التعديلات الشكلية

التعديلات الشكلية موضوعات التعديلات الشكلية على السيارة خارجيا او داخلياً او ما يسمى بال - car Styling visual tuning

قديم 02-11-2010, 05:10 PM
ahmedfahim ahmedfahim غير متواجد حالياً

ahmedfahim is on a distinguished road
افتراضي رد: ارجو المساعدة منكم فى تجديد بيجو 305

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة berkawy مشاهدة المشاركة

ربنا يوفقك وجدد العربيه لانها بجد حلالا عاليها الفلوس انا معايا العربيه دى مو79 ولسها شاريلها ماتور نفس الموديل وحالته بسم الله ماشاء الله والله العظيم والله العظيم والله العظيم كنت فى فرح بالعربيه دى وربنا شدد على لانسر موديل 2009 الشرك الشكل الجديد بجد المش مصدقنى يجرب العربيه دى بمتور جديد اولا حجمها صغير وسوقتها مريحه جدا واانا اصلا كنت ماشتريها اتعلم عاليها السواقه ومعايا فلوس انى اغايرها بس بجد هى اثباتت انها هى الحلال عاليها الفلوس واليقولك عامله 6000 جنيه ده والله اكيد ماسئهاش
كلام مشجع يخلى الواحد يجيب العربية دى

قديم 02-11-2010, 05:37 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين122 مشاهدة المشاركة

ممكن حد يفهمني العربية دي سعرها رخيص ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يا جماعة متستغربوش .. العربية سعرها 6000 جنية اكيد لانها منطقة حرة مش خالصة ..

بالنسبة للعربية منصحش اى حد بيها خالص لانه هيتعذب معاها (خصوصا لو موديل سبعينات ) .. واهم عيوبها .. قطع غيارها نااااااااااااااااااااار ... والكلام فيها يطول ..

وبالنسبة للاخ صاحب الموضوع نصيحة اخوية من واحد مجرب الـ 305 .. حرام فيها المصاريف .. وخصوصا ان انت عاوز تصرف عليها تعديلات هتكلفك 5 او 6 الاف جنية .. فانت ممكن تبيعها وتجيب عربية تانية كويسة احسنلك ..

يعنى ممكن تجيبلك ريجاتا كويسة بحوالى 12 الف احسن منها 100 مرة ..

تحياتى يا كبير ......

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 17-04-2011, 07:35 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

الرجاء عدم تكرار نفس الموضوع فى أكثر من مكان
قديم 19-04-2011, 02:43 PM
medo84eg medo84eg غير متواجد حالياً

medo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to allmedo84eg is a name known to all

لو الموضوع مكرر من نفس العضو في اكثر من مكان برجاء يبقي في مكان واحد بس يبقي افضل بكتير