العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > تجارب اﻷعضاء

تجارب اﻷعضاء ساحة لعرض فيها اﻷعضاء تجاربهم فى شتوى مناحى الحياة

قديم 26-07-2012, 04:36 AM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
Angry العربية بتعمل حادثة على نفسها !!!

أنا انصبت عين والحمد لله الذي لا يحمد على مكروه سواه ... انا نزلت علشان اصلي التراويح وانا بروح مكان بعيد شوية فبنزل بدري المهم لقيت لمبة من بتوع الفرامل فاصلة قولت اشيلها واجيب واحدة جيت اشيلها لقيتها محشورة حاولت اسلكها قامت مفرقعة
هوباااا النور بتاع العربية كله قفل ما عدا التسجيل والنور اللي قدام فقولت وش قفلة فيوزات رحت صلحتها وجبت فيوزات وماشي خلصت الصلاة وهوبااااا الازاز الكهربا مش بيقفل يادي النيلة رجعت للراجل فك الباب وقالي المكنة بايظة وهات واحدة ب 80 جنيه المهم قولت عادي
ملقتش حد بيبيع خالص قولت للراجل صلب الشباك واقفله وبكرة نشوف الوضع الصبح وهوباااااااااااااااا الازاز اللي ورا مش بيفتح وعلق الكهربائي قالي يا ابن الحلال روح دلوقتي وبكرة نفكك العربية بمزاجنا تعالا الصبح بقا

انا مش زعلان .. بس حبيت احكيلكم اليوم العجيب ده والحمد لله
قديم 26-07-2012, 05:04 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية بتعمل حادثة على نفسها !!!

بتحصل وساعات فى اوقات قمه فى الرخامه هههههههههههه

الحمد لله .....

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 26-07-2012, 05:24 AM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold

قمة الغتاتة خصوصا انا عاوز اغير ديسك واسطوانة ووالدي بياجل فلما جت كده خد اللي سمعته بقا مهمل وبتاع اقوله ليه يا حج هوه انا خدتها وضربت غطس لا سمح الله انا مالي
قديم 26-07-2012, 12:02 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

الحمد لله انها جت فى العربية

قدر الله وما شاء فعل

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 26-07-2012, 05:37 PM
الصورة الرمزية kimocyc
kimocyc kimocyc غير متواجد حالياً

kimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond reputekimocyc has a reputation beyond repute

قدر الله وما شاء فعل

مشترك في جروب اسبيرانزا للجميع على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/233345930132046

http://masrmotors.com/vb/image.php?type=sigpic&use  rid=21117&dateline=133739  5755