العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > BYD

BYD من الشركات الصينية الطموحة التى تستثمر فى الابحاث والتطوير لانشاء سيارات وفقاً لاحدث المعايير البيئية ولديها مشاريع لانتاج سيارات هجينة

قديم 04-06-2010, 11:41 PM
abdullah_yousof abdullah_yousof غير متواجد حالياً

abdullah_yousof has a spectacular aura aboutabdullah_yousof has a spectacular aura about
افتراضي رد: ألوان ال f3 من شركة الأمل مباشرة

بورك لك فيها أسأل الله أن يرزقت خيرها وخير ماصنعت له وأن يكفيك شرها وشر ما صنعت له
قديم 05-06-2010, 12:19 AM
أحمد السويسى أحمد السويسى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: موظف بشركة شل للبترول
هواياتي: النت وألعاب الكمبيوتر

أحمد السويسى will become famous soon enoughأحمد السويسى will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdullah_yousof مشاهدة المشاركة

بورك لك فيها أسأل الله أن يرزقت خيرها وخير ماصنعت له وأن يكفيك شرها وشر ما صنعت له

الله على الدعوة الجميلة ربنا يكرمك يا عبدالله ويبارك فيك
قديم 05-06-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute

يارب تستلم بالسلامه ياستاز احمد وعقبالى يارب...انا حاجز الgli من اسبوعين من السبت قبل الماضى ارجو منك ان تسالى امتى تسليم الgli ...وامتى هيهتم الانتهاء من مركز خدمه القطاميه ...والسؤال المهم بالنسبالى هو هل السياره ما منه ضدالبارومه من ناحيه الصاج ..وتروح وتيجى بالسلامه يارب وربنا يحميهالك وتكون ادم السعد عليك....
قديم 05-06-2010, 08:55 AM

أحمد السويسى will become famous soon enoughأحمد السويسى will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

يارب تستلم بالسلامه ياستاز احمد وعقبالى يارب...انا حاجز الgli من اسبوعين من السبت قبل الماضى ارجو منك ان تسالى امتى تسليم الgli ...وامتى هيهتم الانتهاء من مركز خدمه القطاميه ...والسؤال المهم بالنسبالى هو هل السياره ما منه ضدالبارومه من ناحيه الصاج ..وتروح وتيجى بالسلامه يارب وربنا يحميهالك وتكون ادم السعد عليك....

عقبالك بإذن الله يا دكتور كمال بس أنا عاوز أقول لحضرتك على حاجة

أنا كنت عاوز زيك ال جى ال اى بس للاسف بيريحوا الناس وخلاص _ تقريبا عليها إقبال شديد

وحسيت إنى إنتظرت كتير من غير عربية بس هسألك للتأكيد

وبإذن الله هسألك على مركز القطامية من عنيا بس حكاية الصاج دى معتقدش إنها مقاومة للبارومة ptmnlo123per1125

أنا إن شاء الله مسافر القاهرة الساعة 1 بعد الظهر وأرجع بالليل وهرد على حضرتك ptmnlo123per117
قديم 05-06-2010, 03:04 PM

للأسف يا جماعة أنا لسا راجع من موقف الأتوبيس دلوقتى حالا

يوم الخميس اللى فات الأستاذ عبد الرحمن مدير مبيعات byd فى القاهرة قال متوفر أكتر من 3 ألوان للعربية

انهارده رحت السوبر جيت وقبل ما أسافر قلت أتاكد من اللون اللى أنا طالبه

واللى حصل انه قال مفيش ولا عربية متوفرة لا فى القاهرة ولا الأسكندرية ptmnlo123per111 حتى اللى فى الأسكندرية محجوزين

وشكلى هستلم كمان اسبوع وللاسف يا دكتور كمال لو استنيت ال gli يبقى مش هتركب قبل سنة ptmnlo123per172

والله الواحد إتضايق جدا خصوصا انى بعت عربيتى من أسبوع

وإن شاء الله أوافيكم بالجديد