العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 17-02-2012, 02:49 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of
افتراضي رد: افضل طريق لمحافظة قنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahamadsm مشاهدة المشاركة

تسلم ياكبييييييييييييييييييييي ييييييييييير

بس مقلتليش نويت علي اي طريق
قديم 17-02-2012, 06:04 PM
mahamadsm mahamadsm غير متواجد حالياً

mahamadsm is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed_d82 مشاهدة المشاركة

بس مقلتليش نويت علي اي طريق
ان شاء الله هسافر يوم الاربعاء لسة ما قررتش بس لغاية دلوقتى انا بفضل طريق البحر الاحمر لانى سافرت عليه كتير وتقريبا حافظه لكنى كنت بسأل على الطريق الشرقي لانى كنت سامع انه بيوفر وقت كبير
قديم 17-02-2012, 06:33 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahamadsm مشاهدة المشاركة

ان شاء الله هسافر يوم الاربعاء لسة ما قررتش بس لغاية دلوقتى انا بفضل طريق البحر الاحمر لانى سافرت عليه كتير وتقريبا حافظه لكنى كنت بسأل على الطريق الشرقي لانى كنت سامع انه بيوفر وقت كبير
كلام سليم لانك في طريق البحر الاحمر بتاخد زصلة من القاهرة لطريق البحر الاحمر وبعدين وصلة من سفاجا لقنا دول زيادة علي الشرقي بس كمان الشرقي مطباته اكتر ومش بتعرف تشد فية
بس تعرف الي موفر وقت بجد الغربي انت ممكن تاخد من اوول القاهرة لحد قنا علي سرعة 150 واعلي لو حابب جربة حيعجبك اوي تقريبا بتقولو علية في القاهرة طريق الكريمات حاجة زي كدة