العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 01-02-2012, 10:57 AM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
عاجل عاوز اروح المهندسين من السيدة زينب .... اززززززاى

يا شباب انا عاوز اورح اامهندسين ميدان لبنان او شارع لبنان من السيدة زينب ياريت حد يجاويبنى
قديم 12-02-2012, 11:05 AM
الصورة الرمزية top gear
top gear top gear غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس بترول
هواياتي: driving

top gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond reputetop gear has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اروح المهندسين من السيدة زينب .... اززززززاى

بص ياسيدي
هتطلع على الكورنيش في اتجاه اللي رايح هيلتون رمسيس وتعدي مبنى الاذاعة والتليفزون وتطلع كوبري 15 مايو في الاتجاه اللي معدي النيل كده انت مسكت محور26 يوليو تمشي علطول لا يمين ولا شمال هتلاقي ميدان لبنان وسلملي على صابر بتاع الرز بلبن اللي هناك

///

" أستغفرُاللّــه الذّي لا إلَه إِلآ هُوَ الحي القيومَ وأتُوبُ إلّيه عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته "
قديم 12-02-2012, 02:24 PM
moustafa.peace moustafa.peace غير متواجد حالياً

moustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to beholdmoustafa.peace is a splendid one to behold
افتراضي رد: عاوز اروح المهندسين من السيدة زينب .... اززززززاى

تسلم جدا جدا على الرد يا جميل واوعدك ليك عزومة عندى بس كده انت تؤمر