العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 27-05-2012, 07:42 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud adel fouad مشاهدة المشاركة

استاذ سيف...
انا بشتغل فى كول سنتر ومفردات مرتبى ب 2200 جنيه فى الشهر بس انا دخلى اكتر من كده بالبونس والحوافز . انا هستلم قرض 20000 جنيه فى خلال كام يوم واقدر ادفع لحد 800 جنيه قسط ، انا مستعد ادفع المبلغ كامل مقدم ، انا عايز اجيب بولو او سيات ابيزا 2000 بس انا بصراحه نفسى فى بريليانس FRV 2009 ، انا لقيت البريليانس ما بين 44 و 53 الف
ممكن مساعدة حضرتك ، وهل ممكن المعرض يساعدنى فى الموضوع ده؟
شكرا مقدما
تم الرد على رسال حضرتك على الخاص
للاستفسار السريع
09009488
قديم 02-06-2012, 12:24 AM
hashooma1985 hashooma1985 غير متواجد حالياً

hashooma1985 is on a distinguished road

عايز اسبيرانزا A113 موديل 2008-2010
حدفع مقدم 16000 والباقي على سنة أو اتنين على حسب السعر
قديم 03-06-2012, 05:04 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hashooma1985 مشاهدة المشاركة

عايز اسبيرانزا A113 موديل 2008-2010
حدفع مقدم 16000 والباقي على سنة أو اتنين على حسب السعر
ممكن اعرف ضمنات حضرتك وحضرتك مقيم فى القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
09009488
قديم 03-06-2012, 08:04 PM
ناصر حسن ابراهيم صالح ناصر حسن ابراهيم صالح غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: مدير مالي
هواياتي: كرة القدم

ناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to behold

الاستاذ المحترم سيف / انا مقيم بالسعودية ونازل مصر ان شاء الله اجازة في 22/6 وكنت اود اشتري عربية النترا F/O A/T S/R High line وبحيث لا اضيع الاجازة في انهاء اجراءات المرور وخلافة وممكن اشتريها كاش بس المبلغ مش كامل معايا في السعودية يمكن ارسل دفعة مقدمة والباقي عند نزولي واستلام السيارة ولا لك رأي اخر ارجو الافادة ولك مني الف شكر
قديم 03-06-2012, 08:08 PM
ناصر حسن ابراهيم صالح ناصر حسن ابراهيم صالح غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: مدير مالي
هواياتي: كرة القدم

ناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to beholdناصر حسن ابراهيم صالح is a splendid one to behold

وكام السعر يأستاذ سيف لو تسمح والف شكر