العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 24-05-2010, 03:57 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story مشاهدة المشاركة

الحمد لله ياستاذ خالد انك مالكش تار او حد عايزة منك بس جمعيه ايه وترهن ايه بس دى اقل واحدة معدية اووووى يافندم بتلعب فى الملايين الدولارات حاجة تغيظ بجد ptmnlo123per111 بس ياباشا مافيش حاجة تغلى عليك شوف انت بس عايزها امتى واحنا نعملك شغل زى دا واجمد فى النيسان بتاعت حضرتك ولا تقولى مرسيدس بقى ولا حاجة نوررررت الموضوع ياستاذ خالد ....
ياباشا الدنيا منورة بيك
انا بفكر اعمل موضوع التصفيح ده اجيب كمرتين حديد حرف اتش 16 من اللى بيمشى عليهم القطار واقطعهم واحط حتتين مكان الاكصدامين و2 على الجوانب بطول العربية وامشى اخبط وارزع فى خلق الله واللى اخبطه يبقى ياويله ياسواد ليله واللى يخبطنى كأنه دخل فى قطار 4 وربع العصر بتاع الصعيد ههههههههههه

وبعدين ايه يعنى بتلعب فى ملايين الدولارات احنا محدش يهددنا
ثم انا راجل تاجر وبلعب فى

حوالى 3 او 4

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
جنيـــــه
ثم انا ممكن اعمل جمعيه ب500 جنيه فى الشهر على 9000 شهر واقبضها الاول واجيب العربية واخلع من البلد
نتكلم جد بقى هل ممكن النيسان الصنى يتعمل لها تصفيح والا انت بتهزر ؟؟؟ وانا مش عايز حاجة ضد الرصاص والكلام ده انا عايز حمايات للعربية لانى بدخل الصحرا كتير ومشغلها ولا الجيب اللاند كروز وطبعا كل شوية اكصدام مكسور خربشة فى البوية كده يعنى فانا عايز احميها من كل ده ياريت تفيدنى
وتقوللى على التكاليف

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 24-05-2010 الساعة 04:05 AM
قديم 24-05-2010, 02:36 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

بص ياباشا ربنا يباركلك ان شاء الله فى ال3 او ال4 جنيه ويبقو ملايين المهم هو اولا عشان تبقى عارف انت تقدر تعمل اى حاجة فى اى عربية بس شرط التكاليف وانا دلوقتى اللى اقدر اقولهوك المتاح يعنى وتعمله ومش مكلف موضوع تصفيح الكاوتش ودا بيحميه اكتر من الكاوتش العادى وكمان فى دعمات وتقويه للصاج بص انا ان شاء الله فى اقرب وقت ههحاول اجبيلك اسعار البدايه للحاجات دى بس طبعا مش هتكون زى المرسيدسptmnlo123per1127 عشان الناس دى معقدها شويه وان شاء الله بردو اى عضو هيقدر يفيدك اكيد هيرد عليك فى الموضوع دا وبردو انتظر منى رد بالتفاصيل او الحاجات الصغيرة اللى على قدنا يعنى وشكرررررررررررررررررررررر رررر.

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 24-05-2010, 02:39 PM
الصورة الرمزية dego_story
dego_story dego_story غير متواجد حالياً
التخصص العملى: كلية تجارة

dego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond reputedego_story has a reputation beyond repute

بس على فكرة المرور رخم اوى فى الموضوع دا يعنى دا ممكن يقف معاك على الاكصدام ويقولك مخالف وربنا يسهل ان شاء الله ..

تصفيح السيارات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تعلم ميكانيكا السيارات

اكبر موقع شامل للقنوات المتاح مشاهدتها على النت
روائع الاذاعة الجزء الثانى..!!!!!
روائع الاذاعة !!!!!
سيات ابيزا معدلة!!!!!
لعبة تعليم القيادة!!!!!
.ما اروع ان تشد الرحال الى المسجد الحرام.
أستغفر الله ...أستغفر الله...أستغفر الله.
http://hatemfarid.com/trail
وداعا..اللهم ارزقنى لقائه فى جناتك..
قديم 24-05-2010, 08:21 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

مهو انا برضه مش عايز ابوظ المنظر العام للنيسان يعنى لو اكسدام حديد ممكن يبقى مثلا مكان الفايب اللى ورا الكاوتش يعنى بين الاكصدام وجسم العربية انا مش عايز أأذى الناس لانى هروح من ربنا فين يوم القيامة لكن عايز احمى عربيتى لكن من برره ممكن اى حليه نيكل تحمي العربية من الخربشة فى الاكصدام ولو حد عنده فكرة للحماية من مسامير العفاريت الصغيرين وخاصة ان حوالين البيت اكتر من10 مدارس وجوانب العربية اتشوهت بسبب مسامير العفاريت دى
قديم 01-06-2010, 07:25 AM
BoPPoS BoPPoS غير متواجد حالياً

BoPPoS has a spectacular aura aboutBoPPoS has a spectacular aura about

جاااااااااااااااااامد ... موضوع رائع ...