العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA

قديم 15-02-2013, 03:03 AM
الصورة الرمزية Hosam Hegazy
Hosam Hegazy Hosam Hegazy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Freelancer Photographer
هواياتي: Photography And Drifting

Hosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of lightHosam Hegazy is a glorious beacon of light
افتراضي رد: أنا اخدت بوسة الفالانتاين فى الاكصدام و الفانوس

هههههههههههههه هابي فلانتاين و ربنا يبعد عنك البوس و مصايبه السودة

No Proton ... No Cars

_________________________ __________________

Bio

Name : Hosam Hegazy
Nationality : Egyptian
Hobbies : Photography - Designing
Favorite Cars : Proton Gen2 ,Mitsubishi Lancer ,Honda Civic And Subaru Impreza

FaceBook :

My Account :- Hosam M. Hegazy

Twitter :

My Account :- Hosam M. Hegazy
قديم 15-02-2013, 02:18 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hosam Hegazy مشاهدة المشاركة

هههههههههههههه هابي فلانتاين و ربنا يبعد عنك البوس و مصايبه السودة
اللهم امين
قديم 15-02-2013, 04:06 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

انا سبقتك بما هو اكتر من البوس والحضن
بعيد عنك وعن السامعين فى شارع سنان فى الزيتون وده شارع اتجاة واحدة وزحمة الدنيا واقفة لقيت عربية كارو خارجة من شارع جانبى بالعكس ويظهر الحصان كان واخد حاجة لقيته ركب على العربية من ورا وهاتك يا ... استغفر الله العظيم بس الحمد لله جت سليمة كام بشلة فى القايم الورانى ديه ابوخ حاجة مع خرابيش متفرقة وطبعاً من فزعى وخوفى على ظهر العربيه اخدت العربيه اللى قدامى بالحضن علشان اهرب منه شوية فاخدت كام خربوش فى الاكصدام القدامى كمان
يلا الحمد لله
وهابى فلانطييييين

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 16-02-2013, 12:49 AM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

انا سبقتك بما هو اكتر من البوس والحضن
بعيد عنك وعن السامعين فى شارع سنان فى الزيتون وده شارع اتجاة واحدة وزحمة الدنيا واقفة لقيت عربية كارو خارجة من شارع جانبى بالعكس ويظهر الحصان كان واخد حاجة لقيته ركب على العربية من ورا وهاتك يا ... استغفر الله العظيم بس الحمد لله جت سليمة كام بشلة فى القايم الورانى ديه ابوخ حاجة مع خرابيش متفرقة وطبعاً من فزعى وخوفى على ظهر العربيه اخدت العربيه اللى قدامى بالحضن علشان اهرب منه شوية فاخدت كام خربوش فى الاكصدام القدامى كمان
يلا الحمد لله
وهابى فلانطييييين
عارفه الشارع ده هو متفرع من طومان باي ليا قرايبى ساكنين فى الشارع اللى لازق فيه على طول ،،،، الشوارع ديه غير ادمية اطلاقا ملهاش حل غير انهم يعملوا دور تانى للعربيات ،،،و حقيقى ربنا فى عونك و عون الناس كلها و يظهر ان الحمير هى كمان بتعمل دماغ بس متصورتش انها توصل لدرجة انه يركب العربية .

و انا حصلى موقف شبيه و هو ان عربيه كاروا معديه من جانبى ودششش العربية الكارو نفسها اختدتلى العربية من أول ترف الكبوت فوق الكشاف و الرفرفر و حتى من الباب نزلت متعصب جدا على الراجل و قولتله دلوقتى ايه الفرق بينك و بين اللى بيجر العربية و الراجل كان فى منتهى التناحة اللى فى الدنيا ،،، بس فى الاخر ديه ابتلاءات و الحمد لله و هابى فالانتاين
قديم 16-02-2013, 02:09 PM
محمد خليل خليلو محمد خليل خليلو غير متواجد حالياً

محمد خليل خليلو will become famous soon enoughمحمد خليل خليلو will become famous soon enough

دي مصر عايزة قلب حديد وجسم منحس قوي و شديد وعقل متفتح مش بليد ولو نطول نركب قطارات في بلدنا تكون العربيات تبقا الحياة من غير اشارات وتحلا الدنياو تبقى عيد يا سلاااام