العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 05-11-2009, 04:40 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شارك برأيك .."نانو إيجيبت" أرخص سيارة في العالم مصرية 100%!

هما الناس دي بتشتغلنا و لا ايه بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟
شويه يقولوا صيني و شويه يقولوا مصري ( و الصناعتين زفت اصلا )
و هما من الاول حاطيين صوره العربيه الهندي اللي عمرها ما هتيجي مصر
طب ليه كده بس المقالات دي
طبعا شكرا دكتور عمرو علي المجهود الرائع
و ربنا يهدي الجميع

قديم 05-11-2009, 04:52 PM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.amr مشاهدة المشاركة

شكرا.........زعلى الصورة والدخول
يا زعيم انا اسف مكانش قصدي والله
انا اعتراضي مش علي موضوعك او عليك انت شخصيا خالص
انا بس زهقت من الموقع اللي اسمه كونتاكت ده. بيحطوا اخبار علي كيفهم و طبعا معظمها غير دقيقه و الغرض منها منفعة جهة معينة و السلام. ممكن تفسرلي ليه بيستخدموا صور نانو الهندية كل ما يكلموا عن نايل تك دي و ليه مش حاطين الصور الحقيقية للعربية ؟؟؟
مش ده يبقي غش و خداع و ضحك علي الناس. يعني لما واحد مثلا يكون ساكن بره القاهرة و يخبط مشوار عشان يشوف النانو اللي مكسرة الدنيا و في الاخر يشوف الاختراع ده هيبقي احساسه ليه.

انا اكره ما عليا لما حد يستغفل الناس و يفتكر انه برم و هو ميسواش 3 تعريفه. هم مش عارفين ان ناس كتير واعية و فاهمة و عارفين ان النانو لا يتم تصديرها و لا هما هدفهم بيستكردوا الناس و خلاص . مش كفاية الموضوع اللي كانوا عاملينه من كام شهر عن الكيا اللي بتمشي بالهوا دي و في الاخر طلعت كدبة ابريل في موقع اجنبي و هما ناقلينها منهم بالحرف و شكلهم بقي وحش لما الخبر اتعرف.

انا اسف مره تانيه اذا كانت مداخلتي عنيفة شوية بس اصلي كنت مستفز

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven

التعديل الأخير تم بواسطة horas3000 ; 05-11-2009 الساعة 04:58 PM
قديم 05-11-2009, 05:00 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pro mada مشاهدة المشاركة

هما الناس دي بتشتغلنا و لا ايه بالظبط ؟؟؟؟؟؟؟
شويه يقولوا صيني و شويه يقولوا مصري ( و الصناعتين زفت اصلا )
و هما من الاول حاطيين صوره العربيه الهندي اللي عمرها ما هتيجي مصر
طب ليه كده بس المقالات دي
طبعا شكرا دكتور عمرو علي المجهود الرائع
و ربنا يهدي الجميع

متزعلش نفسك هو طبعا عربية بالسعر ده مش متوقع منها إنها تكون بجودة عالية أكيد هتكون حاجه أرقى من التوك توك شوية لكن العيب على التوكيل و الموقع إللى ما بيحترمش عقول القراء

بس أنا مش عايزك تكون قاسى على الصناعة المصرية (و لا عشان إنت بورسعيدى و متعود على المستورد) فيه حاجات مصرى كويسة و مستواها عالى و فيه حاجات مستواها متوسط
قديم 05-11-2009, 05:15 PM
pro mada pro mada غير متواجد حالياً

pro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond reputepro mada has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

متزعلش نفسك هو طبعا عربية بالسعر ده مش متوقع منها إنها تكون بجودة عالية أكيد هتكون حاجه أرقى من التوك توك شوية لكن العيب على التوكيل و الموقع إللى ما بيحترمش عقول القراء

بس أنا مش عايزك تكون قاسى على الصناعة المصرية (و لا عشان إنت بورسعيدى و متعود على المستورد) فيه حاجات مصرى كويسة و مستواها عالى و فيه حاجات مستواها متوسط

حبيبي يا استاذ حازم و الله
اولا مبروك علي الاشراف علي قسم المشاحنات و الخناقات ههههههههه ( ربنا يكون في عونك )
ثانيا معاك حق في موضوع التوكيل و التوك توك الحديث اللي بيروجوه
ثالثا انا مش بتحامل علي صناعه معينه
انا بس بقول علي الوحش وحش و الحلو حلو بس بتعصب شويه
و ربنا يهدينا جميعا
و مره تانيه بقول CONGRAULATION

قديم 05-11-2009, 07:22 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

نفسى يحترمو الانسان المصرى شوية دى العربيات برة برخص التراب وحنا هنا ياعينى علنا