العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل انت تؤيد ام تعارض الغاء الدعم على البنزين ؟؟
نعم 12 21.82%
لا 43 78.18%
المصوتون: 55. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 11-09-2012, 01:51 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حتى الاغنيا من حقهم الاستفادة من الدعم على بنزين 92

يلا يا جماعة اللى مشتراش عربيه يلحق بسرعة يشترى واحدة علشان ياخد كوبون ب 2500 كل شهر
وطبعاً مش مهم يكفو استهلاكة ولا لاء ولا مهم يركب العربيه اصلاً احسن يقعد فى البيت ويبيع الكوبون فى السوق السوداء واهيه سبوبه والسلام

واوعو حد يفكر يشترى عربيه فوق 1600 سى سى ...... هيتنفخ انا بقولوكو اهوه ومش هيلاقى يبيعها لبتاع الروبابيكيا

واللى معاه فعلاً عربيه اكتر من 1600 يلحق يبيعها او يحولها غاز وبالمرة يلحق يعزل جمب اى بنزينة غاز توفيراً للوقت والمجهود

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 11-09-2012, 01:52 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: الغاااااء الدعم على البنزييين والرضوخ لصندوق النقد الدولى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_rahem مشاهدة المشاركة

مختلف معاك تماماً، لان لو مصدر الخبر صح، يبقى مفيش تغيير فى سياسة الحكومة وبالتالى الكلام الى اتقال حتى الان انا معاة، انما لو مصدر الخبر خطاء والموضوع كلة تهيج على الفاضح علشان تخلق مشكلة وهجوم على الحكومة يبقى اقول اقف عند حدودك، لان التهييج مش هيكون فى مصلحة مصر اكيد.
ماكلنا فى مركب واحدة يا أستاز أحمد ، وبعدين حضرتك مراجع جودة او مراجع حسابات الله اعلم الفكرة اننا مهما عملنا مش هنبقى زى الحرامية الكبار اللى خربوها فوق دماغنا
الحل دلوقتى اننا نشوف طرق بديلة نمشى بيها عربياتنا بدل المجادلات اللى مابتقدمش أى جديد
مش عاوزين فى كل مكان يبقى إختلاف فى وجهات النظر بتأثير سلبى لأ عاوزين تفكير إيجابى

تحياتى وإحترامى لحضرتك وأستاز وائل
قديم 11-09-2012, 01:54 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

حلو اوي
يعني انا لو معايا عربية حديثة وبفولها 40 لتر بنزين 92 هدفع 130 جنيه بدل ما كنت بدفع 70 جنيه
يخرب بيتك يا حكومة
مش شبعانيين
جمرك بتوصل ل135 % من قيمة العربية
دا غير الضرايب
وقناة السويس والسياحة
وكل دا مش مكفيهم
<!-- / message --><!-- مواضيع العضو بوست بت -->

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 11-09-2012, 01:56 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

حلو اوي
يعني انا لو معايا عربية حديثة وبفولها 40 لتر بنزين 92 هدفع 130 جنيه بدل ما كنت بدفع 70 جنيه
يخرب بيتك يا حكومة
مش شبعانيين
جمرك بتوصل ل135 % من قيمة العربية
دا غير الضرايب
وقناة السويس والسياحة
وكل دا مش مكفيهم
<!-- / message --><!-- مواضيع العضو بوست بت -->
يا باشا كل ده ملهوف من زمان وليه سكك اللهف بتاعته ودلوقتى ناس جديدة دخلت الحكومة فمطلوب سكك لهف جديدة

حكومة لسه حرامية وتفكير متخلف

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 11-09-2012, 02:00 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

يا باشا كل ده ملهوف من زمان وليه سكك اللهف بتاعته ودلوقتى ناس جديدة دخلت الحكومة فمطلوب سكك لهف جديدة

حكومة لسه حرامية وتفكير متخلف
كويس جدا وكلامك مضبوط يا باشا
يعني كل دا كان بيتسرق من حكومة المخلوع قلنا هيا اصلا حكومة حراميه
انما لما يتسرقوا تاني بعد الثورة دا معناه ايه وكمان بطرق جديدة ومتخلفة زي اللي بيسرق البيت قدام صحابه

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn