العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

مشاهدة نتائج الإستطلاع: ما هو تقديرك لهذا الموضوع؟
ممتاز 109 71.71%
جيد 38 25.00%
معقول 1 0.66%
مش مهم 4 2.63%
المصوتون: 152. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 22-10-2012, 04:14 AM
ahany ahany غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس حر

ahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond reputeahany has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الآن يمكن تعديل ال516 الى أوتوماتيك

[QUOTE=boushy-romyo;331690]
يارب تكون الصور عجبتكوا و يكون التقفيل مرضي للجميع مع العلم ان الموتور دة (موتور لانسر 2000 سي سي) و بيترخص 1600سي سي عشان اللانسر أعلى حاجة

فيها في مصر 1600سي سي
موضوع اكثر من رائع
بس نقطة المتور مش مظبوطة
الموتور مش لية ورق وافراج جمركى ؟؟؟؟؟؟ ومكتوب رقم المتور والسعة اللترية
وتقبل مرورى
قديم 22-10-2012, 05:25 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold

طيب بدل ما تعدل و تشيل و تحط اشتري نفس العربيهجديده او مستعمله بفرق حوالي6الاف جنيه و حتكون اوتوماتيك كده احسن
قديم 24-10-2012, 04:07 AM
gogo _gamal gogo _gamal غير متواجد حالياً

gogo _gamal is on a distinguished road
غاضب جدا رد: الآن يمكن تعديل ال516 الى أوتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cmatcho مشاهدة المشاركة

لو تحب ياباشا الميكانيكي بتاعي شغال في تعديل مواتير الاسبرانزا
مكانه في المطريه ولو تحب اعرفك عليه
متشكر جدا يا باشا على اهتمامك انا بس كنت عايز اعرف المكان اللى جاب منه استاذ رامى الموتور عشان اعرف سعره كام ولو دخلت الموتور بتاعى هدفع كام انا على فكره معايا ميكانيكى اسبرانزا برنس ملهوش حل عند مستشفى الزيتون التخصصى فى الاميريه اسمه ابانوب وهو اللى هينزل معايا الحرفيين وانا بشكرك تانى على اهتمامك وبشكر كمان استاذ رامى على عدم رده علينا وانا مش عارف هو كاتب ارقام التليفونات ليه طالما مبيردش:bb127bc6eab060e3e2 3
قديم 24-10-2012, 11:34 PM
cmatcho cmatcho غير متواجد حالياً

cmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond reputecmatcho has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gogo _gamal مشاهدة المشاركة

متشكر جدا يا باشا على اهتمامك انا بس كنت عايز اعرف المكان اللى جاب منه استاذ رامى الموتور عشان اعرف سعره كام ولو دخلت الموتور بتاعى هدفع كام انا على فكره معايا ميكانيكى اسبرانزا برنس ملهوش حل عند مستشفى الزيتون التخصصى فى الاميريه اسمه ابانوب وهو اللى هينزل معايا الحرفيين وانا بشكرك تانى على اهتمامك وبشكر كمان استاذ رامى على عدم رده علينا وانا مش عارف هو كاتب ارقام التليفونات ليه طالما مبيردش:bb127bc6eab060e3e2 3
عارفه
انزل انت الحرفيين بنفسك وخد لك لفه علي محلات الاستيراد
وظبط كام واحد واعرف اسعارهم وفي الاخر ابانوب يجي معاك
قديم 06-11-2012, 07:27 AM
seekasoso seekasoso غير متواجد حالياً

seekasoso is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cmatcho مشاهدة المشاركة

لو تحب ياباشا الميكانيكي بتاعي شغال في تعديل مواتير الاسبرانزا
مكانه في المطريه ولو تحب اعرفك عليه
احب اتعرف عليه يا باشا
وياترى بيعدل ولا لأ