العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > ملاكى اسكندرية

ملاكى اسكندرية قسم خاص برابطه اعضاء مصر موتورز بالاسكندرية

قديم 27-12-2010, 11:27 AM
hema_hn hema_hn غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT

hema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud ofhema_hn has much to be proud of
افتراضي رد: بروفشنلز اسكندرية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waled_superstar مشاهدة المشاركة

نصيحة لله انا روحت للى اسمة القرد دة اول ما روحت كان طاير بية وتمام وعمللك شغل مفيش احسن من كداونظام كروتة كان عندة صنايعى صغير شاف العربية قبل ما يجى القرد دة عملى البحر ضحينة وخراط ونعمل جلب وحشو وعلى كلاة اتفقت مع الصنايعى على 100 مع انى الشغلانة ما تسويش 30 او 40 جنية وجاة بعد كدا القرد دة الكلام اختلف قالى حنجيب حاجات 10 جنية بس المهم كروت العربية الانة ما فهاش حاجة كبيرة وطبعا مش حيطلع الصنايعى للى عندة صغيرة واخذ 100 جنية تانى يوم حصل عيوب فى العربية روحت كان عندة عربية تانية طنشنى وقالى ماشى وخلا الصبى الصغير يحل العجل ويربطة عشان مفيش اوبيج او فلوس حيهتم لية نصيحة بلاش عاطف القرد شغلة اى كلام ومش امانى 100 اخذة مش مسامحة فيهم دة مفيش حد عرفة فى منطقتة
طيب لو عايز حد تانى عفشة فيه واحد اسمه منصور فى شارع بورسعيد حتدخل الشارع الى قبل الجامع وتدخل يمين فى يمين رقمه 0127145181
وبالنسبة للقرد ان شاء الله حشيله من اللسته فى التجديد القادم
ويريت اى حد يا اخونا يحصل معاه زى ما حصل مع وليد يقول عليها عشان يتشال من التجديد بتاع كل شهر
قديم 29-12-2010, 03:45 PM
sawy22 sawy22 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: TE Data

sawy22 is a jewel in the roughsawy22 is a jewel in the roughsawy22 is a jewel in the rough
عاجل رد: بروفشنلز اسكندرية

محدش يعرف حد عنده قطع غيار ريتموا
قديم 30-12-2010, 02:28 AM
الصورة الرمزية elprince_dody
elprince_dody elprince_dody غير متواجد حالياً
من انا؟: فقير الي الله
التخصص العملى: محامي
هواياتي: السيارات و السيارات

elprince_dody will become famous soon enoughelprince_dody will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hema_hn مشاهدة المشاركة

ونفسى اعرف ميكانيكى شاطر وفى اى حتة فى اسكندرية المهم يسوق العربية ويقول هى عيزة ايه مش اقولو انا هى عيزة ايه
انا عندي واحد في العجمي اضمنه برقابتي

لا تقاس جوده الانواع بانتشارها في السوق والا كان الصيني افضل الانواع !!!!! و عجبي

قديم 30-12-2010, 01:25 PM
waled_superstar waled_superstar غير متواجد حالياً

waled_superstar will become famous soon enoughwaled_superstar will become famous soon enough

السلام عليكم يا اخوانى ولله كنت عوز اعرف الميكانيكى الى اشار علية elprince _ dody فين فى العجمى مكانة بالتحديد ويريت لو فى نمرتة وهل هو صنايعى بحق وفاهم وبرضة بيعرف ربنا ولا زى القرد بتاع تنطيط اسم على مسمة ومفيش ضمير ولو حد يعرف حد استاز فى الدريبوكس عندى غلبنى بجد زهقت من العربية بسببة الاويجى بعد معانة وبيخنقنى يريت حيسعدنى وجزاكم لله رخيرا
قديم 02-01-2011, 03:08 PM
sawy22 sawy22 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: TE Data

sawy22 is a jewel in the roughsawy22 is a jewel in the roughsawy22 is a jewel in the rough

عايز حد الاقي عنده قطع غيار للريتموا