العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 26-02-2010, 06:35 PM
medobenz medobenz غير متواجد حالياً

medobenz will become famous soon enough
افتراضي رد: كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا

مجهود رائع
معلومات متميزة
شكرا جدا
<!-- / message --><!-- sig -->
قديم 27-02-2010, 03:29 PM
EgyZizo EgyZizo غير متواجد حالياً

EgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant futureEgyZizo has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidouida مشاهدة المشاركة

شكرا استاذي العزيز
ارجو معرفة اخبار السيارة معاك عاملة اية وهل لو لسة حاتشتري برضة حتشتري اللوجان ولا هتغير ؟
ما لون سيارتك ؟
مع الشكر
السيارة زى الفل ، مشيت بيها 4500 كيلو ومديانى أكتر من اللى أنا متوقعه الحقيقة ..
ولونها فيرانى
ولو لسه هاشترى ، برضه كنت هاشتريها ..

يعنى العربية بصراحة مافيهاش أى عيب من أى ناحية
العيب الوحيد واللى اتمنى أنه يكون مؤقت هو ارتفاع سعر قطع الغيار وعدم توافرها إلا فى التوكيل حالياً
لكن أنا متفائل إلى حد ما فى النقطة دى لأن بالفعل بدأت قطع غيارها تنزل عند التجار بأسعار معقولة
فإن شاء الله فى خلال سنة كده واللا حاجة الصورة دى هتتغير قبل ما ضمان العربية يخلص.
قديم 27-02-2010, 08:15 PM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgyZizo مشاهدة المشاركة

السيارة زى الفل ، مشيت بيها 4500 كيلو ومديانى أكتر من اللى أنا متوقعه الحقيقة ..
ولونها فيرانى
ولو لسه هاشترى ، برضه كنت هاشتريها ..

يعنى العربية بصراحة مافيهاش أى عيب من أى ناحية
العيب الوحيد واللى اتمنى أنه يكون مؤقت هو ارتفاع سعر قطع الغيار وعدم توافرها إلا فى التوكيل حالياً
لكن أنا متفائل إلى حد ما فى النقطة دى لأن بالفعل بدأت قطع غيارها تنزل عند التجار بأسعار معقولة
فإن شاء الله فى خلال سنة كده واللا حاجة الصورة دى هتتغير قبل ما ضمان العربية يخلص.
بصرة يا زيزو انا كمان عامل 4500 كيلو وعربيتى فيرانى ptmnlo123per122
قديم 27-02-2010, 11:14 PM
حسام فهمي حسام فهمي غير متواجد حالياً
هواياتي: القراءة

حسام فهمي is on a distinguished road

مجهود اكثر من رائع ومش عارف اطلع فيه حاجه انت لم تكتبها ناقص تشتريلنا العربيه وترخصها وتجبهالنا شكرا علي كل ما كتبته والي الامام
قديم 04-03-2010, 10:40 AM
SPACEEVIL SPACEEVIL غير متواجد حالياً

SPACEEVIL is on a distinguished road

شكرا على الموضوع الجميل ده وإن شاء الله ناوى عن قريب أجيب السيارة دى لأنها عجبانى جدا
وبالمناسبة توكيل الرينو فى الإسكندرية فين لو سمحت ؟؟

الكلمات الدليلية
2010, 323, 504, للرينو, لانوس, مسلم, مصر, أوتوماتيك, موتور, مقارنة, مقاس, اللوجان, التو, البنزين, البطاقة, الي, الجي, الجيل الجديد, السرعة, رينو لوجان, مراكز خدمة وصيانة سيارات