العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 19-11-2012, 05:55 PM
MAYO CAR MAYO CAR غير متواجد حالياً

MAYO CAR has a spectacular aura aboutMAYO CAR has a spectacular aura about
افتراضي الى mr astra صليبة الكوبلن الداخلى

الــــــــــى mr astra
بعد التحية والسلام
صليبة الكوبلن الداخلى عندى باستمرار بتفرك وتبوظ على الرغم من ان كل حاجة عندى مظبوطة وجديدة
الكبالن سليمة .... وضعية الفتيس مظبوطة بالسم...... الشرشرة اللى بتركب عليها الصليبة تمام ..... حتى الفتيس استيراد ومضمون يعنى كل حاجة تمااااااااااااام العيب الوحيد اللى انا واثق منه هو نوعية الصليبة نفسها وطبعا انا بقول واثق لانه ببساطة انا كنت شغال فى مجال الاستيراد لقطع الغيار وعارف المضروب من السليم بس للاسف احنا عندنا فى اسوان التجار بيجبوا المضروب وبس وبصراحة انا عاوز اعرف موضوع الجلب اللى حضرتك اتكلمت عنه فى موضوع قريب وطلبت منى عمل موضوع مستقل
ياريت حضرتك تشرح لى الموضوع ده باستفاضة لانى فعلا عاوز اعمل موضوع الجلب ده مهما كان الامر
قديم 20-11-2012, 07:20 PM
ainhours ainhours غير متواجد حالياً

ainhours is on a distinguished road
افتراضي رد: الى mr astra صليبة الكوبلن الداخلى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MAYO CAR مشاهدة المشاركة

الــــــــــى mr astra
بعد التحية والسلام
صليبة الكوبلن الداخلى عندى باستمرار بتفرك وتبوظ على الرغم من ان كل حاجة عندى مظبوطة وجديدة
الكبالن سليمة .... وضعية الفتيس مظبوطة بالسم...... الشرشرة اللى بتركب عليها الصليبة تمام ..... حتى الفتيس استيراد ومضمون يعنى كل حاجة تمااااااااااااام العيب الوحيد اللى انا واثق منه هو نوعية الصليبة نفسها وطبعا انا بقول واثق لانه ببساطة انا كنت شغال فى مجال الاستيراد لقطع الغيار وعارف المضروب من السليم بس للاسف احنا عندنا فى اسوان التجار بيجبوا المضروب وبس وبصراحة انا عاوز اعرف موضوع الجلب اللى حضرتك اتكلمت عنه فى موضوع قريب وطلبت منى عمل موضوع مستقل
ياريت حضرتك تشرح لى الموضوع ده باستفاضة لانى فعلا عاوز اعمل موضوع الجلب ده مهما كان الامر
لا انا كانت بتعمل معايا نفس القصه بس اتضح العيب ان الشاسيه مفتوح وحلها انك تروح عند عفشجى ويحطلك تيله تدخل الصليبه لجوه ومتفركش على الفاضى
قديم 20-11-2012, 07:30 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

بتفرك وتبوظ
اشكرك على الثقة الكبيرة دى
بص حضرتك الصليبة دى مش راكبة على بلى شبك؟
البلى الشبك تملة بيفرط وبينزل جوة الفتيس كمان
القصة كلها اننا بنعمل الصليبة على جلب ..........بنستغنى عن البلى الشبك وبنحط جلبة مكانه
وبعد التيلة بندى بنطة لحام عشان الصليبة ما تتحركش من مكانها لو الشاسية فية مسافة كبيرة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 21-11-2012, 01:08 AM
MAYO CAR MAYO CAR غير متواجد حالياً

MAYO CAR has a spectacular aura aboutMAYO CAR has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

اشكرك على الثقة الكبيرة دى
بص حضرتك الصليبة دى مش راكبة على بلى شبك؟
البلى الشبك تملة بيفرط وبينزل جوة الفتيس كمان
القصة كلها اننا بنعمل الصليبة على جلب ..........بنستغنى عن البلى الشبك وبنحط جلبة مكانه
وبعد التيلة بندى بنطة لحام عشان الصليبة ما تتحركش من مكانها لو الشاسية فية مسافة كبيرة
حبيب قلبى mr astra الف الف شكر على معلوماتك الرائعة دى وربنا يكرمك كمان وكمان
بس انا كنت عاوز اعرف حاجة ياترى الجلبة دى بتبقى حرة الدوران زى البلية ولا لأ ولو كانت ثابتة هل الثبات ده يؤثر عليها بمعنى ان هى متتكلش بس الاحتكاك
قديم 21-11-2012, 01:21 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

والله هاتطلع زى الفل ما تقلقش لانها متجربة فى 30 فلم عربى قبل كدة

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا