العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا كارينز Carens

قديم 27-09-2011, 01:47 AM
م/عمرو العسال م/عمرو العسال غير متواجد حالياً

م/عمرو العسال is on a distinguished road
افتراضي رد: ريحوني من حيرتي ارجوكم.....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تعديل البى ام متعة طبعاً وعموما البى ام والمرسيدس والفولكس
وبعض الامريكى وبعض اليابانى زى الهوندا والمتسوبيشى
غير كده باقى الاوربى والكورى كله تعديلة اقرب للعك من التعديل الحقيقى لان العربيات اصلا مش مصممة لاسيعاب تعديلات ومفيش منتجات للتعديل مصنعة خصيصا للموديلات ديه فكله تاليف وعك

لكن البى ام الدبانة مثلا ممكن فى نص ساعة تخش تجيب كل حاجة ليها من على النت وتجيلك لحد البيت من بدى كيت واجزاء فايبر او كاربون لعفشه رياضية من اشهر الماركات لقطع تعديلات فى الموتور نفسه وانظمة الشحن الجبرى وانظمة التبريد وتشيبات الكمبيوتر الخاصة بتحسين الاداء واعادة برمجته وووو لحد الاكسسوارات الخارجية والداخلية والرفائع عالم كامل من متعة التعديل
كانك بتعلب نيد فور سبيد يامعلم
يبقى تعدل بى ام ولا تعدل كيا كارينز ؟؟؟
السلام عليكم ...حضرتك لو حابب تبيع و قررت فعلآ تبيع الكارينز ..أنا بقالي فترة بدور على كارينز و جاهز للشراء م/ عمرو 0102981888
قديم 27-09-2011, 01:49 AM
م/عمرو العسال م/عمرو العسال غير متواجد حالياً

م/عمرو العسال is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miky 3omda مشاهدة المشاركة

اولا تحية للمنتدي دة و كل القائميين علية...
اما معايا كيا كارينز.... و كنت جايبها اعدلها عشان تبقي مميزة... بس اليومين دول في فكرة في دماغي مموتاني من الحيرة...
دلوقتي لو بعت عربيتي هتجيب 100,000 تقريبا ..ز
الفكرة اني ب ال 100,000 دول اجيب bmw 325 i موديل 97 بحالة ممتازة,,, و اسقط موتور 330 او 335 3000...3500 سيسي كامل ب كلو التكلفة بعد ما حسبتها 90,000 و ال 10,000 دول لظبط شكل العربية ..ز اية رأيكم اكمل تعديل في الكارينز و ابقي راكب عربية مميزة جدا ولا اركب ال 325 بالموتور الجديد و ابقي راكب عربية سريعة و طيارة بمعني اصح !
ارجو الاهتمام و سرعة الرد عشان انا واقف علي التنفيذ
السلام عليكم ...حضرتك لو حابب تبيع و قررت فعلآ تبيع الكارينز ..أنا بقالي فترة بدور على كارينز و جاهز للشراء م/ عمرو 0102981888
قديم 04-08-2012, 03:15 AM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice

الراجل هيسيب الزيرو ويركب المستعمل ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه عشييييييييييييييييييييييي يييييييها وخلي الوز يعوم فيها
قديم 04-08-2012, 03:29 AM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute

طبعا تعديل بي ام وزي مقالك ابونورا كانك بتلعب نيد فور اسبيد

قديم 04-08-2012, 03:31 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

بس انا رايي انك تخلي معاك الكارينز
احسن من بي ام دبليو بقالها 16 سنة

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn