العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس > جيتا JETTA

قديم 02-05-2013, 11:09 PM
gho_ah gho_ah غير متواجد حالياً

gho_ah is on a distinguished road
للاهمية ارجو الافاده بسرعه من خبراء الجيتا

الحمد الله خلصت فى جيتا 2007 خليجى كامله منذ ايام وعايز اغير زيت الفتيس الاتوماتيك فى التوكيل او اشتريه منه واغير بره وعايز اعرف بالظبط التكلفه كام بالفلتر والمصنعيه وكام لتر ولو هغير طقم السيور تكلفته كام بره وجوه التوكيل
وشكرا على الاطاله
قديم 02-05-2013, 11:34 PM
وليدسالم وليدسالم غير متواجد حالياً

وليدسالم is on a distinguished road
رأى رد: ارجو الافاده بسرعه من خبراء الجيتا

السلام عليكم اخي الكريم
انا كنت محتار مثلك ولفيت مدينة نصر والمعادي واماكن كتير لحين ان جازفت ونزلت الحرفيين وانا متخوف منهم جدا ولكن بصدق والله وجدت مركز خدمة ممتاز وناسة زي العسل انا معايا بورا وعملولي فيها كل حاجة هيا اسعارهم ارخص من مدينة نصر وكمان اساتزة اسم المركز الصفوة وممكن تسأل عن كل الاسعار قبل ما تروح ولو عاوز التليفون اتصل بيا وانا هأعطهولك لان تقريبا المسئولين عن المنتدى الكرام منعين ان يتم اي اعلانات وانا بصدق زبون ولست صاحب ورشة ولا اتكسب من ذلك ولكن شعرت بشعور طالب الرد لان الصنيعية الله يسامحهم قليل منهم من يكون قلبة على الزبون إلا من رحم ربي وت 01011205643
قديم 03-05-2013, 12:40 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ارجو الافاده بسرعه من خبراء الجيتا

سعر كيلو الزيت بيعدى ال 400 جنيه وبتاخد 9 كيلو تقريبا الفتيس الدى اس جى وفلتر الزيت ب 570 ولو الفتيس فيه نتشة لازم يسيب الكنترول فى البنزين لمدة 48 ساعة وكمان هتحتاج طقم كاتينة وبلية الشداد تمنهم حوالى 700 جنيه وفيه واحد كويس فى المعادى بتاع جولف
قديم 03-05-2013, 03:53 AM
cars admire
Guest

حصرى WOLF ECOTECHDSG FLUID &valvoline cvt fluid

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

سعر كيلو الزيت بيعدى ال 400 جنيه وبتاخد 9 كيلو تقريبا الفتيس الدى اس جى وفلتر الزيت ب 570 ولو الفتيس فيه نتشة لازم يسيب الكنترول فى البنزين لمدة 48 ساعة وكمان هتحتاج طقم كاتينة وبلية الشداد تمنهم حوالى 700 جنيه وفيه واحد كويس فى المعادى بتاع جولف
WOLF ECOTECHDSG FLUID

valvoline cvt fluid

F LASHCar
قديم 03-05-2013, 04:37 AM
cars admire
Guest

مميز حمدى مخترع مانيوال بدون د برياج ولا ديسك ولا اسطوانة ولا بلية ولا فورش !

حمدى مخترع مانيوال بدون د برياج ولا ديسك ولا اسطوانة ولا بلية ولا فورش !