العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 30-04-2010, 10:17 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: كل الرجالة اللي في المنتدي تدخل ضروري - سواقة ستات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed_lol2007 مشاهدة المشاركة

هههههههههههههههههه
ماشى يا عم كروزر محدش قدك

ههههههههههههههههههه ايه يا ابو حميد ما انتا ليك جمهورك بردك ههههههههههههههههه والله انتا زي العسل وتقبل تحياتي
قديم 30-04-2010, 11:21 AM
احمد 2022 احمد 2022 غير متواجد حالياً

احمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really nice

لا يمكن السماح فى منتدى مصر موتورز
بالنزول فى لغة الحوار إلى هذا التدنى

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 30-04-2010 الساعة 07:12 PM
قديم 30-04-2010, 11:22 AM
احمد 2022 احمد 2022 غير متواجد حالياً

احمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really niceاحمد 2022 is just really nice

العضو احمد بدر جبلك من الاخر
قديم 30-04-2010, 12:14 PM
الصورة الرمزية Ahmed_lol2007
Ahmed_lol2007 Ahmed_lol2007 غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق المغامرة
التخصص العملى: طالب أكاديمى
هواياتي: صيد الأسماك وقيادة السيارات

Ahmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond reputeAhmed_lol2007 has a reputation beyond repute

والله العظيم يا كروزر إنت اللى زى العسل

إنا لله وإنا إليه راجعون
(يَا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلَى رَبِّكِ رَاضِيَةً مَرْضِيَّةً)
لن أنساك أبدا
رحمك الله يا أخى (خالد خليفة)
أرجو منكم قراءة الفاتحة
قديم 30-04-2010, 01:39 PM
الصورة الرمزية meemee
meemee meemee غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ادارية/
هواياتي: الرسم

meemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond reputemeemee has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HaMaDa-ToUBaR مشاهدة المشاركة

والله يا جماعة الموضوع بقى كبير ... كبير اوى
بس هو احنا لازم نعترف بحاجة فى انسان عندة القدرة انة يسوق او لاء سواء ذكر او انثى
زى بالضبط فى رجالة متستحملش تشوف دم او تشوف فرخة بتندبح دة غير فى واحد صاحبى بيترعب لما يركب عربية وعمرة ما هيتعلم السواقة ورافض الفكرة تمام
لكن علشان الامور تكون صح ومضبوطة يبقى لازم نعمل كل حاجة صح وعلى اساس جامد
معلش انا مينفعش انتظر من اختى او من والدتى او من جيرل فريند (مفيش طبعا) او من خطيبتى (لسة بدرى) انها تسوق عشرة على عشرة وميت فل وهى مش واخدة حقها فى تعليم السواقة
بس علموهم وعلموهم صح هيبقوا ميت فل وعشرة لو كل ولد علم البنت المسؤلة منة سواء كانت اختة بقى ولا العفريتة حتى علمها بتأنى وعرفها كل حاجة وفضل معاها خطوة بخطوة لحد ما بتأكد انها بقت تمام هتبقى اية المشكلة
وقتها كل واحد هيقدر يحم اذا كانت تصلح او لا
انا مثلا على سبيل المثال للاسف الولد الوحيد فى عيلتى كلها الباقين كلهم بنات المهم حبوا يتعلموا السواقة وكدة قدمتلهم فى مدرسة وطلعوا الرخصة بس كل دة ولسة مفيش لا يفقهو شىء عن السواقة يا دوبك يحركوا العربية وخلاص وشكرا
بدات بقى اعلمهم السواقة واحدة واحدة اخدتهم بالعربية وروحنا منطقة عمل تبع والدى كلها طرق مرصوفة لكن مفهاش بشر ولا عربيات سيبتهم يسوقوا براحتهم علشان يعرفوا ازاى يتمكنوا من العربية وانا اعد جمبهم اقولهم تعليقاتى واحد واحد لحد ما بقوا تمام فى العربية وتعاملهم معاهم
دخلنا ع المرحلة الى بعديها مشينا بالعربية جوة البلد بس باليل متأخر اوى يعنى فى حركة بس خفيفة واصبح فى تعامل بردة مع مطبات
كلهم عدوها ما عدا واحدة وهى بمجرد ما شافت عربية كارو مبقتش عارفة هى بتدوس على اية بنزين ولا فرمل ولا دبرياج والحمد الله الدنيا اتحلقت بالهاند بريك هى كدة على طول معندهاش الجرأءة انها تتعامل مع الطريق
وهى من نفسها مرضتش تتعلم تانى لكن الباقين هم ما شاء الله عليهم بيسوقوا دلوقتى حلو اوى
لية؟........ علشان انا اعدت معاهم وفهمتهم كل الى محتاجين يفهموة وركبت جمبهم وهما ماشين واقولهم يعملو كذا وكذا
وفى الحالة دى يتصرفوا ازاى وكدة بس من غير ما اتدخل اسيبها هى تتعامل احاول اخليها تكسب الثقة فى نفسها انها تقدر
فبصراحة انا شايف ان اى واحد عندة اخت ولا غيرها يعلمها السواقة من نفسة احسن ما تتعلم من برة لان اكيد محدش هيعلمها صح ويخاف عليها قدك

حمادة
انا عايز ترد علي المدعي علشان ان متاكده انك رجل محترة بعقلية ساليمة ومستوي علمي رفيع

أحمد2022

meemee hamza
اللهم لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين