العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق > الأجازات و السفر

قديم 29-03-2012, 04:13 AM
sherif sadeek sherif sadeek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

sherif sadeek has a spectacular aura aboutsherif sadeek has a spectacular aura about
افتراضي شركات السياحه

ياترى ايه الشركات المحترمه فى السياحه الداخليه وخصوصا مطروح وهل الواحد يسافر ويدور هناك ولانحجز فى الشركات اللى بتعمل اعلانات وازاى نعرف النصاب من الامين وشكرا
قديم 29-03-2012, 05:47 AM
YOUNG DR.M YOUNG DR.M غير متواجد حالياً
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

YOUNG DR.M will become famous soon enough
افتراضي رد: شركات السياحه

انا رحت مطروح مرتين و هي مكان جميل جدا بس كنت بروح مواصلات لما توصل مطروح تركب مع اي تاكسي و تقوله انك عايز شقة قريبة من البحر و السوق و دول اهم حاجة اسعار الشقق بتبدا من 50 جنيه في الليلة و انتا و شطارتك و بيفرجوك على الشقة و اذا معجبتكش مطروح مليانة، ولو رايح بعربيتك هتبقا احلى واي استفسار انا جاهز
قديم 30-03-2012, 01:38 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif sadeek مشاهدة المشاركة

ياترى ايه الشركات المحترمه فى السياحه الداخليه وخصوصا مطروح وهل الواحد يسافر ويدور هناك ولانحجز فى الشركات اللى بتعمل اعلانات وازاى نعرف النصاب من الامين وشكرا

الموضوع يا أ/ شريف مش محتاج لمطروح شركات سياحه
شركه السياحه مهما كانت قنوعه فهتاخ منك مبلغ كبير وخصوصا ان مطروح سيزون مش طول السنه زى شرم او الغردقه

قولى انت عايز تطلع امتى بالظبط وعايز تقعد كام يوم و كمان حاطط فى حسابك اد ايه فلوس على كام فرد وانا اعملك بروجرام هايل ان شاء الله هيعجبك

وممكن تستعين بالمواضيع دى لغايه ما تقرر

رحلة الى مطروح بالتفصيل الممل من القاهره لغايه ما تصل شارع اسكندريه فى قلب مطروح
http://www.egytourist.com/vb/showthread.php?t=348

بعض الاماكن السياحيه داخل مدينة مطروح
http://www.egytourist.com/vb/showthread.php?t=68

شقق للايجار باسعار متنوعه وارقام سماسره وفنادق داخل مطروح
http://www.egytourist.com/vb/showthread.php?t=382

مع تحياتى

:GR OWIN~12:
قديم 30-03-2012, 09:31 PM
sherif sadeek sherif sadeek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس

sherif sadeek has a spectacular aura aboutsherif sadeek has a spectacular aura about

اولا شكرا لأهتمامك وانا كنت حجزت عندشركه اغابى اسبوع فى 16\6 ب650 جنيه فما رئيك فى السعر بلنسبه للوقت وهل فيه احسن من كده انا ممكن الغى الحجز لو فيه امكانيه للاحسن وانا رايح انا والمدام والطفلين وشكرا مقدما على اى مجهود ستبذله لمساعدتى.