العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى

Hyundai هيونداى Hyundai General Discussion Forum هيونداى من انجح الشركات الكورية وازاد نجاحها وانتشارها بعد ان ضمت اليها شركة كيا الكورية ايضاً من اهم موديلاتها ( اكسيل - فيرنا - اكسنت - ماتريكس - النترا - سوناتا - جينسيس )

قديم 13-05-2011, 08:38 PM
الصورة الرمزية د.محمود صلاح
د.محمود صلاح د.محمود صلاح غير متواجد حالياً
من انا؟: تجارة
التخصص العملى: تجارى
هواياتي: سيارات

د.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant futureد.محمود صلاح has a brilliant future
افتراضي رد: الرد علي كل ما يخص السيارات الهيونداي

ربنا يوفقك في الشراء ..

الجيتز ممتازة ولكن اللي ضايقني هو عدم وجود الفوج لايت والمساحة الخلفية وايرباج السائق
قديم 14-05-2011, 04:15 PM
sayedatalah sayedatalah غير متواجد حالياً

sayedatalah is on a distinguished road

الاستاذ/محمود
السلام عليكم ورحمة الله
انا بستاذن سيادتك فى سؤال انا امامى سيارة سوناتا موديل 2000 صحبها مخلصها من الجمارك منذ 6 اشهر وهو يقول انها 1600 سى سى وعواوز 55000 بس انا معرفش قطع الغيار هل موجودة ولا هتكون صعبة ارجو افادتى حيث ان مبلغها هو كل ما املك ونفسى فى سيارة محترمة وحالة السيارة كويسة وانا اعرف ان السوناتا سيارة تمام
وسؤال اخر بعد اذنك هل فى مركز غبور يوجد سيارات مستعملة مثل دول الخليج
قديم 15-05-2011, 01:40 AM
عفركوش المصرى عفركوش المصرى غير متواجد حالياً

عفركوش المصرى is on a distinguished road

يا جماعه دى اول مشاركه فى المنتدى ده وجديد فى عالم السيارات سواء القيادة او الميكانيكا وعندى مشكله فى سيارتى هيونداى بونى موديل 81
المشكله عندى ان المارش كان بيعمل صوت غريب فاصحابى نصحونى اروح لكهربائى اريح المارش لكن كان عندى مشوار مهم جدا المهم رحت امشوار ورجعت وانا بركن العربيه مش عاوزة تدور ولا تطلع حتى الصوت اللى كنت بسمعه هل كده يبقى المارش اتحرق ؟ اتمنى الافاده وشكرا
قديم 15-05-2011, 10:41 AM
الصورة الرمزية Mr.Mamo
Mr.Mamo Mr.Mamo غير متواجد حالياً

مدير مبيعات - جنرال أوتوموتيف
التخصص العملى: منسق مبيعات سيارات
هواياتي: العاب الكمبيوتر الجماعية(كره القدم )

Mr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond reputeMr.Mamo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedatalah مشاهدة المشاركة

الاستاذ/محمود
السلام عليكم ورحمة الله
انا بستاذن سيادتك فى سؤال انا امامى سيارة سوناتا موديل 2000 صحبها مخلصها من الجمارك منذ 6 اشهر وهو يقول انها 1600 سى سى وعواوز 55000 بس انا معرفش قطع الغيار هل موجودة ولا هتكون صعبة ارجو افادتى حيث ان مبلغها هو كل ما املك ونفسى فى سيارة محترمة وحالة السيارة كويسة وانا اعرف ان السوناتا سيارة تمام
وسؤال اخر بعد اذنك هل فى مركز غبور يوجد سيارات مستعملة مثل دول الخليج
55000 ممكن بسعر اقل من كده بكتير تشتري عربيه مستعمله افضل يعني ممكن ماتسوبيشي لانسر حالتاها محترمه وممكن تبقي من 45000 الي 50000 فكر في حاجه تانيه مادام معاك المبلغ ده بصراحه السوناتا موديل 2000 مش احسن عربيه تشتريها بالمبلغ ده في احسن كتير وبالنسبه للتوكيل طبعا في عربيات مستعمله للبيع اتصل بابو رواش واسال علي الاستاذ اندرو ....

Mr / Mahmoud Gamal
استشاري عام و مدير مبيعات سيارات
mahmoud_gamal_1000@yahoo. com

للتعاقد وشراء ( أي سياره ) الرجاء الالتزام بمواعيد الاتصال
نيسان : ا / فكري الحلوجي 01223311114

هيونداي
و شيفروليه
و اوبل
وجيلي ومازدا
: ا/ احمد دعباس 01210301121

( الاتصال من الساعه العاشره صباحا وحتي العاشره مساء ماعدا يوم الجمعه )
قديم 15-05-2011, 11:52 PM
moody-36 moody-36 غير متواجد حالياً

moody-36 is on a distinguished road

يا جماعة بعد اذنكم أفيدوني الله يكرمكم ,,
أنا عندي أكسنت موديل 2006 الشكل العادي 1300 سي سي
و مش نازل فيها اي اوبشنز الا التكييف ( يعني بدون باور ولا سنتر)
أنا دلوقتي عاوز ادخلها باور و سنتر , هل هي مجهزة لكده ولا كده عك و خلاص ؟

و يا ريت حد يقولي اسعار الحاجات دي بكام و مكانها فين ؟ و هل ده هيفيدني عند اعادة البيع ولا لأ ..... أرجو الافادة للضرورة

الكلمات الدليلية
اسعار هيونداى, هيونداى, هيونداى غبور, غبور