العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > ريو Rio

ريو Rio تم تطويرها بناء على كيا برايد وبتصميم وهندسة كورية لتصبح واحدة من انجح واشهر السيارات الاقتصادية المدمجة فى العالم

قديم 29-07-2012, 11:55 PM
Alaa Elmansoury Alaa Elmansoury غير متواجد حالياً

Alaa Elmansoury is on a distinguished road
افتراضي محتار في لون الكيا ريو

السلام عليكم يا شباب
انا ان شاء الله خلاص هجيب كيا ريو هاي لاين من توكيل السبع اللي في شارع النزهه بس في مشكلة انا بدور على لون اسود او برونزي او احمر ودول توكيل ومعندوش غير فضي و بترولي يا اما استني بقى لحد لما يطلبلي اللون في حين ان الخليجي نازل بكل الوانه
انا محتار الصراحة لاني مش هقدر اجيب خليجي و بعدين اجيبله ضمان والحوارات دي
دلوني لو سمحتوا الاقي الالوان اللي انا عايزها فين انا مش عايز اغير لعربية تانية لاني مقتنع بيها جدا
قديم 30-07-2012, 02:45 AM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتار في لون الكيا ريو

في موزعين كتير للعربيه زي سمير ريان واوتو ايجيبت والمصريه والميكانيكيون العرب وان شاء الله تلاقي اللون اللي حضرتك عايزه واهم حاجه تكون مقتنع بالعربيه من كل النواحي حتي اللون والف مبرووك مقدما
قديم 30-07-2012, 10:58 AM
Alaa Elmansoury Alaa Elmansoury غير متواجد حالياً

Alaa Elmansoury is on a distinguished road

alf shokr ,,, tesada2 radak da galy fe el 7elm wana naym w s7et wana nawy akalem el masrya enharda aw aro7lohom ,,,,, bas ya rab el high line ala2eh
قديم 01-08-2012, 11:04 AM
الصورة الرمزية amrtoti
amrtoti amrtoti غير متواجد حالياً
من انا؟: مسلم مصرى عربى
التخصص العملى: مهندس معمارى
هواياتي: كرة القدم

amrtoti is a jewel in the roughamrtoti is a jewel in the roughamrtoti is a jewel in the roughamrtoti is a jewel in the rough

بص يا باشا احلى لون فى الريو البرونزى لو لقيته لون جديد وحلو جدا
ولو عايز نصيحتى هات خليجى مش مصرى احلى بكتير واوبشن زيادة
وموضوع تشترى الضمان مش بياخد معاك خمس دقايق وناس محترمة جدا عن تجربة انا معايا ريو خليجى وضمان شركة ميدل ايست والله الناس محترمة جدا جدا
قديم 01-08-2012, 11:24 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

كل الوانها حلوه الف مبرووووووووووك:120105~352 : ربنا يبارك لك فيها

geologist the best