العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA > A 516

قديم 26-12-2010, 06:53 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice
افتراضي لو بعت عربيتك تبيعها بكام

سؤال حسأله لكل الناس اللى اهتمت و دخلت تشاركنى فكرتى
لو بعت عربيتك تطلب فيها كام و عربيتك شكلها ايه
لو فى اى حد عرض عربيته للبيع يا ترى ممكن عربيه تبيعها بسعر اغلى من اللى انت اشتريتها بيه كلامى على A-516 وايه السبب هل انت عدلت فيها او ركبتلها كماليات او تظابيط فشايف ان سعرها زاد
ياريت تقولوا ايه اللى انت اديته او ضيفته على العربيه عشان تحس ان سعرها عندك زاد حتى لو اضافات بسيطه جدا زى التراويش مستنى ردودكم

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 26-12-2010, 07:19 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: لو بعت عربيتك تبيعها بكام

بالنسبة للعربيه لما تكون شاريها زيرو نادر جدا انك لما تبيعها تبيعها بسعر اعلي من ما انتا اشتريت حتي ولو عدلت فيها لان في ناس بتعتقد ان اللي بيعدل في العربية ده بيطلع عين اهله في الفرك والجري وبيقولك لا يا عم خلينا في العربية العادية اللي مش متعدل فيها اي حاجه

وبعدين يا انا كان نفسي تفتح المناقشه للجميع مش لملاك الاسبيرانزا بس
قديم 26-12-2010, 07:44 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice

'انتا عارف يا فيرناوى انا بعتبر ان ملاك اسبرانزا دلوقتى اصبحوا من انصار الدين الجديد لان الاسبرانزا احنا اللى نصرناها اول ما نزلت مصر وبقيت الناس خايفه تجيبها عشان ناس بتسمع و خلاص مافيش حد من ملاك اسبرانزا الا و يعتبر قلبه جرئ و متكل على الله احنا مسلمنها يا معلم

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 26-12-2010, 07:51 PM
corsair
Guest

ربنا يسترها عليك وبلاش تاخدك الجلاله احنا في مصر لو راكب مرسيدس لازم تشك فيها لانها متقفله في مصر عارف يعني ايه مصر يا جونيور