العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 27-12-2010, 01:47 AM
mijodian mijodian غير متواجد حالياً

mijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud ofmijodian has much to be proud of
افتراضي رد: هل ممكن تعديل الطارة العادية لطارة احترافية بها ازرار تحكم بالكاسيت ؟

شكرا محمد انك وضعت الصورة هنا
قديم 28-12-2010, 03:35 AM
عبدالله منصور عبدالله منصور غير متواجد حالياً

عبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to beholdعبدالله منصور is a splendid one to behold
افتراضي رد: هل ممكن تعديل الطارة العادية لطارة احترافية بها ازرار تحكم بالكاسيت ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mijodian مشاهدة المشاركة

انا سالتلك واحد بيشتغ فيهم قاللي صعب جدا انك تغير الطاره بواحده تانيه
ممكن تغير واحده بواحده يكون امكانيات العربيه واحده يعين فيه ايرباج ونفس الاوبشنز
وفيه كاسيت بتشتريه بيبقي الريموت بتاعه ممكن يتركب في الدريكسيون زورار وده عندي
لكن اصلا الريموت جي مع الكاسيت
ارجو انك تكون استفدت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة otefa مشاهدة المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mijodian مشاهدة المشاركة

شكرا محمد انك وضعت الصورة هنا

شكرا جزيلاً لحضراتكم مقصرتوش والله

بس اللى بسأل عنه الرموت دا يمشى مع اى كاسيت ولا نوع معين هو بيجى معاه ؟؟
قديم 28-12-2010, 09:40 AM
الصورة الرمزية otefa
otefa otefa غير متواجد حالياً
هواياتي: cars&motorcycles

otefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond reputeotefa has a reputation beyond repute

العفو........بيبقي نازل مع الكاسيت نفسه

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

م/محمد
قديم 30-12-2010, 03:39 PM
غير مسجل
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة otefa مشاهدة المشاركة

العفو........بيبقي نازل مع الكاسيت نفسه
انا كنت اشترين قبل كده ريموت عادي من ادريان للكاسيت البايونير ... يا ترى ممكن الاقي الريموت اللي بيركب في الطارة ده عنده ويكون بيشتغل على نفس الكاسيت
ولا لازم كاسيت مخصوص
قديم 30-12-2010, 03:53 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

R OSE4U