العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فولكس

فولكس فولكس فاجن Volkswagen من اكثر السيارات مبيعاً فى العالم وتضم حاليا شركات سكودا وابيزا واودى وتستحوز عليها بورش الالمانية من اشهر سياراتها بيتلز جولف بولو جيتا باسات توران وطوارق وسوران كروس فوكس

قديم 16-05-2012, 05:09 PM
Senior2007 Senior2007 غير متواجد حالياً

Senior2007 is on a distinguished road
افتراضي أرجوا المساعده فى ايجاد موتور استيراد

السلام عليكم انا معايا فولكس فاجن جول ( أزبل عربيه فى الدنيا ) ال 1000 سى سى و الموتور ضايع خالص و لازم اجيب لها موتور استيراد انا سألت و عرفت انه يركب عليها موتور الباراتى ال1600 و البوينتر برضه و سؤالي هنا بقى لو حد يعرف منين او معاه ارقام تليفونات حد بيبيع المواتير دى استيراد يبقى عمل فيا خدمه العمر و السلام ختام .
قديم 31-05-2012, 06:10 PM
الصورة الرمزية tarek_sayed
tarek_sayed tarek_sayed غير متواجد حالياً

tarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to beholdtarek_sayed is a splendid one to behold
افتراضي رد: أرجوا المساعده فى ايجاد موتور استيراد

الأخوة الأفاضل تحذير هام لكل من اراد ان يشتري قطعة غيار من الحرفيين لأنني رأيت مالا يخطر علي بال اي زبون
اولا- شفت واحد بيشتري قطعة الغيارر خلع من واحد كان عامل حادثة بعربيتة واخد قطعة الغيار دي وحط عليها علامة بتاعة المحل بتاعة وعلقها عندة علي انها استيراد يعني؟؟؟؟
ثانيا -شفت نفس صاحب المحل هو هو برضة واحد رجعلة طرمبة باور جولف 3 وقالة دي مش شغالة خالص ومابتقلبش نهائي قام قالة بعد خناقة كبيرة ان مالهاش مرتجع وممكن يكون السكاترا بتاعتك هي اللي بوظتها علشان كدة انا مش هارجعها ........؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا-لو في قطعة غيار الزبون رجعها وقاللة دي مش شغالة مش بيرميها او يركنها دة بيعلقها تاني ويبيعها لأقرب زبون تاني يجيلة ....!!! يمكن تشتغل معاة ؟؟؟؟؟؟؟ وهلم جرة
-----------------------------------------------------------------------------
انا شفت الكلام دة يا جماعة فعلا واقسم بالله في احد محلات الحرفيين وفي شارع يوسف صبري ابو طالب اللي هو شارع المرسيدس وانا كنت مش عايز اقول علي اسم المحل اللي شفت فية الكلام دة بس صديق ليا قالي حذر الناس منهم علشان ربنا يكرمك وما تشلش ذنب ناس تاني ممكن تقع في نفس الغلط
المحل اسمة(فتحي عدس) وصاحب المحل اسمة عمرو واللي شغال عندة بينصب علي الناس اسمة محمود الباقوري
ودة عينة بس واكتر من 80 % بيعملوا زية
وعلشان تاخد حذرك منهم قوللة فكلي القطعة دي من موتور وخلية يفكهولك قدام عينك
شكرا
طارق اسيوط

...
قديم 31-05-2012, 06:27 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل رد: أرجوا المساعده فى ايجاد موتور استيراد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Senior2007 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم انا معايا فولكس فاجن جول ( أزبل عربيه فى الدنيا ) ال 1000 سى سى و الموتور ضايع خالص و لازم اجيب لها موتور استيراد انا سألت و عرفت انه يركب عليها موتور الباراتى ال1600 و البوينتر برضه و سؤالي هنا بقى لو حد يعرف منين او معاه ارقام تليفونات حد بيبيع المواتير دى استيراد يبقى عمل فيا خدمه العمر و السلام ختام .
فى واحد محترم اوى فى جسر السويس امام عمارات المريلاند بجوار بنزينة التعاون
وملوش دعوة ببتوع الحرفيين ولا غيرهم

انزل وإسأله مش هتخسر حاجة
ومعلش مش معايا تلفون مجرد العنوان بس
تقبل مرورى

الكلمات الدليلية
موتور