العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 05-08-2012, 02:01 PM
mahmoud desouky mahmoud desouky غير متواجد حالياً

mahmoud desouky will become famous soon enoughmahmoud desouky will become famous soon enough
افتراضي رد: مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى

السلام عليكم
استاذ محمود عايز اخد رايك فى حاجه:
معايا فيرنا 2003 وحالتها حمدلله تماما بس حاليا بفكر ابدلها بكيا سفيا موديل 2000 فهل فعلا السيفيا افضل واحسن وهحس بفرق ارجو الرد للاهميه
قديم 17-08-2012, 04:02 PM
Islam Samir Islam Samir غير متواجد حالياً
التخصص العملى: oracle and java developer and instructor

Islam Samir is a jewel in the roughIslam Samir is a jewel in the roughIslam Samir is a jewel in the rough

معايا سايبا برايد و زهقت و قرفت من الميكانيكيا اللى بيشتغلوا الواحد .. وعايز مكان محترم اروحله بصفة دورية ..ياخد منى العربية و يقولى محتاجه ايه .. و يشتغل فيها و يكون سعره عقول فهل حضرتك بتشتغل فى السايبا ولا لأ؟؟
قديم 18-08-2012, 02:45 AM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً
المصرية لصيانة السيارات الحديثة AMA

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mtc_46 مشاهدة المشاركة

معايا سايبا برايد و زهقت و قرفت من الميكانيكيا اللى بيشتغلوا الواحد .. وعايز مكان محترم اروحله بصفة دورية ..ياخد منى العربية و يقولى محتاجه ايه .. و يشتغل فيها و يكون سعره عقول فهل حضرتك بتشتغل فى السايبا ولا لأ؟؟
اهلا وسهلا بحضرتك
بص حضرتك العربية نفسها مش كتير . ويمكن حضرتك عندك معلومات اكثر مننا فى قطع الغيار بتاعتها وانا شوفت الموضوع اللى انت عامله عن قطع غيارها
عشان كدة انا عندى اقتراح حضرتك تشرفنا ونعمل فحص للعربية ونقولك ايه اللى ممكن تحتاجه وانشاء الله تكون حاجات بسيطة وعموما هى شغلها قريب جدا من الكيا
واما بالنسبة ان تكون الاسعار معقولة وانه متوفر كل اقسام الصيانة انشاء الله ماتقلقش دى تعتبر سياسة مكان وهى
اننا مش توكيل ومش ورشة يعنى حاجة وسط بين الاتنين مع توافر كل قواعد الضمان للشغل ولقطع الغيار الاصلية لو من عندنا
كل سنة وحضرتك وفى انتظار حضرتك تشرب معانا الشاى ونطمنك على العربية بعد العيد انشاء الله
قديم 18-08-2012, 04:34 AM
Islam Samir Islam Samir غير متواجد حالياً
التخصص العملى: oracle and java developer and instructor

Islam Samir is a jewel in the roughIslam Samir is a jewel in the roughIslam Samir is a jewel in the rough

انا متشكر جدا لرد حضرتك و فعلا انا متوقع انى هاجى لحضرتك و نشوف العربية محتاجة ايه .. لو قطعة الغيار بتاعة البرايد .. هيكون امرها سهل و هجيبها لحضرتك من اى حتة لو حاجة خاصة بالسايبا .. هبقى اجيبها انا و اجى لحضرتك نكمل شغل و اكيد ان شاء الله هكون عند حضرتك بعد العيد بس ممكن اعرف ممكن اجى امتى ؟؟ يعنى بعد الساعة كام مش بتدخلوا عربيات؟
قديم 18-08-2012, 05:41 PM
tymur1499 tymur1499 غير متواجد حالياً

tymur1499 is on a distinguished road

مفيش مركز في الأسكندرية زي المركز المحترم ده ؟؟؟ لو موجود ياريت فين وتليفوناته واتمني مزيد من التقدم في المجال وشكرا للسادة الاخوة علي المجهود والمتابعة

الكلمات الدليلية
المتحدة, مراكز خدمة وصيانة سيارات, اسبيرانزا