العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > منتدى الصيانة العام > مراكز الصيانة

مراكز الصيانة كل ما يتعلق بمراكز الصيانة و ورش الإصلاح و تجارب الأعضاء معها

قديم 14-01-2012, 01:51 AM
Tiger6 Tiger6 غير متواجد حالياً

Tiger6 is on a distinguished road
افتراضي رد: مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى

مجهود هايل
كان لية عند حضرتكم استفسار
معايا دايو لانس2 مو 99 معوقين وي بصراحة تعبت من لفي على الصنايعيه لدرجة اني بجد فقط الثقة في كلام الكثير منهم وبصراحة اخاف تعطل مني في مرة ومش هعرف اتصرف لاني لا اعلم شي في ميكانيا السيارات وي من فترة للاخري اجد تغيرات في السيارة مثل علو صوت المتور او والخ ,,,,,
واجد اختلافات كثيرة وفروق اسعار بين الشخص للاخر
هل المركز له قسم للدايو لانوس لعمل الصيانة لها وهل لي محدود الدخل نصيب
مشكور
قديم 16-01-2012, 10:59 AM
Tiger6 Tiger6 غير متواجد حالياً

Tiger6 is on a distinguished road

بسم الله الرحمن الرحيم
خير الكلام ما قل ودل
معايا دايو لانس2 مو 99 معوقين وي بصراحة تعبت من لفي على الصنايعيه لدرجة اني بجد فقط الثقة في كلام الكثير منهم وبصراحة اخاف تعطل مني في مرة ومش هعرف اتصرف لاني لا اعلم شي في ميكانيا السيارات وي من فترة للاخري اجد تغيرات في السيارة مثل علو صوت المتور او والخ ,,,,,
اريد النصح في جهات موثوق بها
مركز له قسم للدايو لانوس لعمل الصيانة لها والمتابعه بعد ذلك

ياريت حتي لو ترشحلي حد اتابع معاة بصفه مستمرة ويكون سعرو مهاود مش مولع زي مابشوف يبقي جزاك الله خيراا

انا من ساكني القطامية
قديم 14-02-2012, 02:59 PM
sameh55 sameh55 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: كرة القدم و السيارات

sameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of lightsameh55 is a glorious beacon of light
مميز رد: مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى

الف شكر ليكو انا معايا نوبيرا 2005 وكنت عايز اظبط فيها شوية حاجات عفشة وميكانيكا فكنت عايز اعرف هل ممكن اجى علطول ولا لازم حجز والف شكر
قديم 12-03-2012, 12:40 AM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً
المصرية لصيانة السيارات الحديثة AMA

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameh55 مشاهدة المشاركة

الف شكر ليكو انا معايا نوبيرا 2005 وكنت عايز اظبط فيها شوية حاجات عفشة وميكانيكا فكنت عايز اعرف هل ممكن اجى علطول ولا لازم حجز والف شكر
بعتذر عن التأخر فى الرد
عموما حضرتك احنا بحكم اننا بنشتغل وقت طويل على مدار اليوم يعنى من 10 ص : 10 م فالناس بئت متعودة انها تيجى فى اى وقت بمجرد اتصال بسيط قبلها مباشرة للتأكيد فقط
لان وقت العمل الطويل جعل بعض الناس يأتون صباحا والبعض يأتى بعد الظهر والبعض يأتى اخر النهار يعنى انشاء الله مش هتواجه مشاكل مع الموضوع ده

وتحت امرك فى اى استفسار
قديم 12-03-2012, 12:46 AM
محمود حسين المتحدة محمود حسين المتحدة غير متواجد حالياً
المصرية لصيانة السيارات الحديثة AMA

محمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to allمحمود حسين المتحدة is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tiger6 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
خير الكلام ما قل ودل
اريد النصح في جهات موثوق بها
مركز له قسم للدايو لانوس لعمل الصيانة لها والمتابعه بعد ذلك

ياريت حتي لو ترشحلي حد اتابع معاة بصفه مستمرة ويكون سعرو مهاود مش مولع زي مابشوف يبقي جزاك الله خيراا

انا من ساكني القطامية

حضرتك يشرفنا التعامل مع حضرتك
هو احنا فعلا بنشتغل يابانى وكورى وصينى عموما بس بردوا نعتبر متخصصين دايو واسبرانزا
وده طبعا فى اقسام الكهرباء والميكانيكا فقط يعنى بالنسبة للتكيف والسمكرة والدهان لايفرق معنا نوع السيارة ابدا

الكلمات الدليلية
المتحدة, مراكز خدمة وصيانة سيارات, اسبيرانزا