العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 02-12-2009, 05:57 PM
eslam rslan eslam rslan غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات
هواياتي: متابعة أخبار السيارات

eslam rslan will become famous soon enougheslam rslan will become famous soon enough
افتراضي رد: استلمت اللوجان المغربي 2010

أنا عايز أشترى اللوجان الهاتش باك بصراحة شكلها تحفة بس عايز أعرف هى نزلت السوق ولالسا واية الفرق بنها و السيدان ؟؟؟؟
أفيدونى باللة عليكم
قديم 02-12-2009, 06:20 PM
محمد حمزه2000 محمد حمزه2000 غير متواجد حالياً

محمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to beholdمحمد حمزه2000 is a splendid one to behold

الف الف مبروك وربنا يديلك خيرها ويكفيك شرها

وخلى بالك عليها

ومستنين التقرير منك انشاء الله
قديم 02-12-2009, 08:09 PM
الصورة الرمزية flashfox
flashfox flashfox غير متواجد حالياً
من انا؟: fox

flashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of lightflashfox is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EgyZizo مشاهدة المشاركة

وجود اللمبة مش دليل على وجود الـ ABS ، يا ريت تتأكد من التوكيل

وموضع الأوديو والإم بى ثرى ، ده مش عيب واتعالج ، هو مواصفات التوكيل ان مافيش إم بى ثرى ، فكون بعض العربيات نزلت فيها إم بى ثرى ، فده مش معناه ان كله بينزل كده ، والدليل ان فيه زملا استلموا قريباً ومن غير إم بى ثرى.

أنا ماعنديش عضة فى الفتيس مع انى مستلم من زمان ..
لكن فيه رعشة خفيفة فى الفتيس على السلانسيه ، ومع انها حاجة عادية ومش مقلقة ، لكن برضه يهمنى تبص عندك والعربية دايرة وترد عليا .. بس رجاء بعد ما تبص وتدقق فى الفتيس والعربية دايرة.

أما موضوع رعشة فى الدركسيون ، فدى ماحدش اشتكى منها قبل كده خالص
من عنيا و في اول فرصة هرد عليك
قديم 02-12-2009, 10:09 PM
الصورة الرمزية oceanboy425
oceanboy425 oceanboy425 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed said
التخصص العملى: شركة ادويه
هواياتي: cars

oceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond reputeoceanboy425 has a reputation beyond repute

ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها ......
قديم 02-12-2009, 11:27 PM
engmish engmish غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس مدني

engmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of lightengmish is a glorious beacon of light

ألف مبروك يا باشا، وربنا يرزقك خيرها ويكفيك شرها ويسهل ويستر طريقك ان شاء الله
بس سؤال صغير لواحد صديقي مش عارف يضبط التكييف بتاعها، هوة عنده الهاف أوبشن بتاعها. ياريتك ترد عليه عشان أفيده