العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 27-06-2012, 12:04 PM
عاوز عربية عاوز عربية غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مدير بشركة سياحة

عاوز عربية has a spectacular aura aboutعاوز عربية has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايز اعرف رأى الناس فى الفيديوهات ديه !

الحمدلله مهما تحاولوا لوجي ديه روحي روحي وكفاية الوكيل بتاعها ناس محترمين جداً جداً ومع كامل احترامي شوفوا مبيعات ساجا ومبيعات لوجان واظن السوق المصري سوق مش سهل انك تضحك عليه وعلى فكره فيه مشاكل كتيير من اللي في الفيديو مش موجوده عندي والحمدلله ربنا يدينا خيرها ويكفينا شرها ويبعد عننا الحاسديين:014 FDA~117:
قديم 27-06-2012, 02:01 PM
يوسف ع الرحيم يوسف ع الرحيم غير متواجد حالياً
من انا؟: يوسف ع الرحيم
التخصص العملى: مهندس كهرباء
هواياتي: قراءة القران وتصفح النت.

يوسف ع الرحيم will become famous soon enough

اللحام دا انا شفته فى عربيه فلوكس فاجن السيدان حديثه.يبقى دا عيب فى العربيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واللحام دا مشمكمل فى الشاسيه.
وحسبى الله ونعم الوكيل فى العمل الفيديو دا.
قديم 18-09-2012, 02:12 AM
الصورة الرمزية sergeant
sergeant sergeant غير متواجد حالياً
من انا؟: م/ احمد هاني

sergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to allsergeant is a name known to all

مفيش فديو مقارنه بين الاسبرنزا 516 والرينو لوجان

قديم 19-09-2012, 11:14 AM
ahmed fahmy30 ahmed fahmy30 غير متواجد حالياً

ahmed fahmy30 will become famous soon enough

بص يا استاذ
الرينو عربيه كويسه جدا بس هو كان بيعرض عيوب وبس مفكرش يقول المميزات
يعني السبات علي الطريق
يعني التحكم في الكاست
يعني اير باج
يعني الوسع الرهيب الفارق بي الوجان و الساجا
يعني التوكيل المحترم
يعني الانتشار و قطع الغيار
قديم 17-03-2013, 03:48 PM
الصورة الرمزية elbagory2020
elbagory2020 elbagory2020 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT Administration

elbagory2020 is a jewel in the roughelbagory2020 is a jewel in the roughelbagory2020 is a jewel in the roughelbagory2020 is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima مشاهدة المشاركة

طبيعي جدا لان اللي عامل الفيديو Proton Club لما يعمل مقارنة ما بين ال Proton واي عربية يشرح العربية اللي بيعمل ما بينها مقارنة في صالح الساجا

ويا ريت يا اخ مصطفي بلاش الحاجات المستفزه دي لانها بتعمل مشاكل ما بين الاعضاء علي المنتدي لان انا بجد مش شايف ان موضوعك له اي فايده حتعود علي الناس لما تحطلهم فيديوهات انا متاكد ان مفيش اي حد حيشوفها الا لما يتبينله انها مجرد تقطيع في عربية لحساب عربية تانية عملوه ناس بيدعوا الموضوعية وهما بعيدين عنها تماما

مثلا قعد في الفيديو يقول الزراير واماكن الزراير مقلش ليه مثلا ان الساجا مفهاش ولاعة وبالتالي مفهاش مكان يتحط فيه اي شاحن لاي حاجة مثلا حاجة معروفة جدا عن الساجا وبعض ملاكها قرفانين جدا من الموضوع دا

بالتالي يبقي الناس دي معندهاش اي موضوعيه في مقارنتهم وعلي فكرة برضة دي مش اول مرة يتحط علي المنتدي الفيديوهات دي وقالك دي ملحومة من النص - دا كلام - حتي فيه بعض الاعضاء الكرام ردوا علي الموضوع بان كثير من العربيات فيها نفس اللحام بتاع الباب الخلفي زي التويوتا وغيرها ومابيبقاش ممتد للارضية

ويا ريت يا مصطفي متقولش انك حاطط الفيديو دا عشان الناس تستفيد منه - اشك في ذلك - الا لو انت من ملاك ال Proton وبتعملها دعاية يبقي كده انت عندك حق وانا معاك وممكن كمان ندور علي مواد دعائية سوا نعمل بيها دعاية للعربية بس من غير نعيب في عربيا الناس عشان في ناس فعلا لما بتشوف حاجة زي دي علي النت او المنتدي وللاسف ناس خبرتها ضعيفة في العربيات بتتخنق

ومنتدانا عشان مساعده الناس وحل مشاكلهم وبالتالي اضفاء بعض من السعاده علي يومهم مش عشان كل شوية نطلع نخنقهم من اختيار هما اتخذوه بناء علي نصيحة اللي زيي واللي زيك علي المنتدي واكيد احنا لما نصحنا الناس بيها وحببناهم فيها مكناش بنضحك علي حد ولا بنخدع حد بالعكس احنا نصحنا عن تجربة وبعد ما ركبنا العربية وجربناها لشهور عديده

فيا ريت يا جماعة ارجوكم لم نحب نقارن او نعمل مواضيع عن الانواع المختلفة للسيارات نبقي موضوعيين بلاش الضرب اللي من تحت الحزام دا عشان مايصحش عايزين المنتدي يبقي موضوعي ومحترم عشان يبقي جازب للناس ومبيبقاش منفر لحد

في النهاية سلامي للجميع ومش عايز حد يزعل لو كلامي المرادي ناشف شوية بس بجد انا زهقت من ان كل شوية يتحط الحاجات المستفزة دي
تسلم أيدك و تفكيرك

رد ممتاز

Elbagory