العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 27-01-2012, 04:06 PM
AMMI AMMI غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو

AMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to beholdAMMI is a splendid one to behold
افتراضي رد: حاسس اني اضحك عليا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فعلا لو العربيه مفيهاش بارومه وموتورها كويس يبقى باقى الحاجات مقدور عليها ان شاء الله وتدخل فى مصاريف العربيه العاديه. يعنى لو هتغير بطاريه وشويه حاجات فى العفشه هتصرف عليها مبلغ فى حدود 1000 جنيه وساعتها هتركبها فتره كويسه وتبقى ركبت العربيه باللى صرفته عليها وبالتوفيق ان شاء الله تعالى

لا آله إلا الله. محمدُ رسول الله
اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
قديم 02-10-2014, 11:23 PM
khalmasre khalmasre غير متواجد حالياً

khalmasre is on a distinguished road
افتراضي dd

ddddddddddddddddddddddddd
قديم 03-10-2014, 08:18 AM
zing0 zing0 غير متواجد حالياً
هواياتي: Kung Fu - Reading

zing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond reputezing0 has a reputation beyond repute

الناس هنا قالت كل اللى كنت عاوز أقوله
أساسيات سليمة, أركب و متصرفش كتير, سنه تتعلم فيها و تأخد خبرة شوية و بعدين تبيع
لو الأساسيات ضايعه يبقى تضبط الشكل و تبيع و تقول للمشترى على العيوب
بس بوجه عام, علشان حضرتك لسه جديد
كل المستعمل - مهما كانت حالته - طبيعى كل شوية تروح بيه لصنايعى شكل, أنت ممكن تكون عندك حالة القرف اللى بنحس بيها فى الأول لعدم الخبره, أنا عرضت عربيتى للبيع بعد ما أشتريتها بشهر واحد لنفس السبب.

قديم 03-10-2014, 03:33 PM
وائل عبد العزيز وائل عبد العزيز غير متواجد حالياً
من انا؟: عاشق السفارى الاول
التخصص العملى: تاجر كاوتش
هواياتي: السفارى والصيد

وائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to allوائل عبد العزيز is a name known to all

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
والله انا مش هضيف اكتر من اللى الناس الافاضل قالوة بس اى عربية هتجيبها هتحتاج مصاريف من الزيرو وانت نازل العربية الوحيدة اللى مش محتاجة مصاريف هى المركونة وطالما انت قابل انك تخسر فى العربية طب ما تتعلم حاجة تفيدك لبكرة شد العربية على ايدك بس امسك ايدك فى المصاريف واشتغل بيها شوية علشان حتى لو بعد كدا ربنا كرمك وجبت عربية حديثة ممكن تقف بيك فى اى مكان تبقى عارف تصلحها قابلك واحد عطلان يبقى عندك خبرة تعملها لة واسمك اتعلمت بفلوسك
اكيد ربنا عايز لك الخير (اسف للاطالة)
قديم 03-10-2014, 09:18 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

الموضوع داخل على ثلاثة سنوات ايه ياجماعة هى العربية ماتبعتش يعنى اكيد الراجل اتعلم من اخطاءه وبعها !!! عموماً كل سنة وانتوا طيبين جميعاً وعيد سعيد عليكم