العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > بيكانتو Picanto

بيكانتو Picanto سيارة كيا الصغيرة الاقتصادية الانجح فى اوروبا ومصر

قديم 10-05-2009, 06:50 PM
MKN MKN غير متواجد حالياً

MKN will become famous soon enoughMKN will become famous soon enough
افتراضي رد: بفضل الله استلمت البيكانتو امبارح

الف مبروك ربنا يبارك لك فيها & بس دى مش فول اوبشن خالص
قديم 10-05-2009, 09:31 PM
الصورة الرمزية rammoo
rammoo rammoo غير متواجد حالياً

rammoo will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Dahab مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا باشا وربنا يملهالك خير وبركه العربيه دى محترمه وهتستحملك وبعدين متزعلش الحلو كايكملش

دهب باشا شكرا ليك جدا انا اصلا مهندس معمارى وبروح مواقع ( مش كتير طبعا ) لكن عرفت منين انى عايز عربية تستحملنى شكلك انت اللى كنت ماشي ورايا امبارح ptmnlo123per179
قديم 10-05-2009, 09:44 PM
الصورة الرمزية rammoo

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Islam Amer مشاهدة المشاركة

الف مبروك

وربنا يكفيك شرها ويحمهالك
متشكر ياباشا على الدعوات الجميلة ptmnlo123per154
قديم 10-05-2009, 09:56 PM
الصورة الرمزية rammoo

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moshax مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا باشا .. بس هى لونها اية الاول انا معايا واحدة 2009 فضى اتوماتيك برضوا ... على العموم ربنا يبارلك فيها هى عربية كويسة جدا واحسن عربية فى الفئة دى وبخصوص الكاسيت والكماليات دى عادى انت ممكن تركب احسن كاسيت ومش هيكلفك كنير وهى مجهزة بالسماعات بس موضوع الكاسيت دا علشان الكاسيت دا سى دى وعلية جمارك والعربية مستودرة مش محلى وهيرفع من تمن العربية هما المفروض كانو يركبوا كاسيت فى الوكيل بس معرفش لية معملوش كدا والانزار كمان ممكن تركبة بس افضلك تشترية وتركبة فى الوكيل او اسالهم علشان محدش يتلكك ولا حاجة ...
ومتنساش انو العربية برضوا فيها حاجات كويسة ومش هتلاقيها فى عربية بالسعر دا زى الباور الكهربائى...
على العموم مستنين التقييم بتاعك بالصور وانشاء الله انا كمان هعمل تقييم بالصور ومن كل الجوانب بس بعد يومين الامتحانات دول...........

يامشاكس انت كده بقيت التوينز بتاعى أنا عربيتي لونها فيرانى ( رمادى ميتالك ) وبصراحة من وجهة نظري ده أحسن لون عليها هوا والفضي والسماوى أنا في المعرض ( محمد ذكى ) بتاع القطامية قالى نركبلك كاسيت قولت ياسلام ايه الحلاوة ده كاسيت هدية طبعا كنت بهزر معاه الكاسيت كان تمنة 350 جنية شريط مش سي دي والكاسيت اللى هوا دبل الكبير لكن انا استحرمت ادفع 350 في كاسيت تعبان وكمان مكنش معايا فلوس أصلا الا فلوس الترخيص ptmnlo123per146 قلت استنى أول الشهر أبقى أشوف موضوع الكاسيت ده بدل مايشتغلونى ويركبولى كاسيت مرمى عندهم في المخازن محدش بيخده منهم وبيقنعنى ptmnlo123per129 انى شكلة على العربية هيبقى حلو ptmnlo123per111 بس على مين
بالنسبة لسحب العربية فهو ممتاز وأجمد حاجة ياجماعة اللى ممكن أتراهن مع أي حد فيها تابلوة العربية واسع جدا جدا جدا جدا اكبر من الانسر ومن التويوتا ومن أي عربية سيدان وكمان ارتفاع العربية مريح جدا ارتفاعها اعلى من كل السيدان لما بركن جمب اي عربية فعلا هيا اعلى منهم ( طبعا الحمد لله على النعمة ده العربية العالية حلوة جدا ) ربنا يباركلى ويباركلكم في عربياتكم ويبعد عنكم النقل والميكروباصات ptmnlo123per185

التعديل الأخير تم بواسطة rammoo ; 10-05-2009 الساعة 10:04 PM
قديم 12-05-2009, 01:39 AM
الصورة الرمزية rammoo

رد: بفضل الله استلمت البيكانتو امبارح

معلش ياشباب انا صورت العربية من جوة بس عشان كلنا ممكن نلاقى صورها على النت من بره لكن اللفتيس الاوتوماتيكك مش موجود على النت عشان كده جبتلكم صور الفتيس والتابلوة

لكن متزعلوش هأصورلكم بكره العربية بالتفصيل الممل جدا وكمان الشنطة والجنبة الخلفية أصل النهاردة كنت مستعجل شوية ptmnlo123per154

التعديل الأخير تم بواسطة rammoo ; 12-05-2009 الساعة 01:44 AM