العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 23-09-2011, 08:13 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا بطلع بلجاك على الغيار التانى --ماهى الأضرار الممكن تحصل؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

انا على طول لما بيكون فيه مطب وانا على الثالث بهدى وانا على الثالث ومبغيرش بلذات لو لوحدى يعنى مفيش حد امامى مباشرتاً او بينى وبينه مسافه كبيرة,وده لأنى متعود على الأوتوماتيك من فترة كبيرة جداً
ساعات بحس إن الجاك ذى الاوتوماتك ......يعنى ممكن تمشى على الرابع على سرعه 90 وتهدى العربيه وتمشى بيها على سرعه 30 عادى وانت على الرابع وتعلى تانى على سرعه 90 بدون متغير الغيار وده ميزه فى ماتور فى العربيه .

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 24-09-2011, 04:29 AM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

ساعات بحس إن الجاك ذى الاوتوماتك ......يعنى ممكن تمشى على الرابع على سرعه 90 وتهدى العربيه وتمشى بيها على سرعه 30 عادى وانت على الرابع وتعلى تانى على سرعه 90 بدون متغير الغيار وده ميزه فى ماتور فى العربيه .
كلامك مضبوط يادكتور,ولكن مش بتحس ان صوت العربية بيبقى عالى وانت سايق على 90 وكمان الغيار الثالث تشعر ان اخره 60 يعنى بعد كده تجد صوت الموتور بيعلى وعايز الغيار الرابع هل ده بيحدث عندك ,مش عيزك تجاوب إلا لما تجرب,ولكن حابب اقول لك ان العربية مشاء الله سحبها ممتاذ جداً على العموم وسلامى اليك ,وكمان عيزك تعزر المدرسين ,المدرس قبل مايأخذ مرتبه لازم يتعملو بدل لبس لأنه مش معقول يكون قدوة وهو مهلهل يعنى يادكتور مزيع التليفزيون يأخذ بدل ملبس والمدرس يبقى مسخرة امام تلاميذه ده يبقى كلام ,واخيراً وليس بين الأخوة اخر بعون الله سلامى اليك والى العائلة الكريمة.

قديم 24-09-2011, 09:07 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute

عربية جديدة وموتور قوى والات جر قوية لازم تطلع على التانى والتالت كمان
انما مش دة الصح

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 24-09-2011, 03:59 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

عربية جديدة وموتور قوى والات جر قوية لازم تطلع على التانى والتالت كمان
انما مش دة الصح
اشكرك على المشاركة ,ولكن من فضل حضرتك ممكن توضح اكثر لو حضرتك لديك معلومات علمية وعملية تفيدنا جميعاً ,وبارك الله فى حضرتك والف شكر

قديم 23-11-2011, 06:48 PM
mahmoudhero mahmoudhero غير متواجد حالياً

mahmoudhero will become famous soon enoughmahmoudhero will become famous soon enough

الخطر بيكون علي الكلتش .. لان انت بتظطر انك تفضل دايس والعربيه بتطلع ... اطلع بالاول العربيه تتحرك بس وبعد كدا براحتك بس خليك في المعقول افضل