العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل ممكن الاقي لانوس تقسيط
ياريت 6 85.71%
الاقي حد 1 14.29%
يساعدني 2 28.57%
إستطلاع متعدد الإختيارات. المصوتون: 7. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 02-06-2009, 11:16 AM
6i6o 6i6o غير متواجد حالياً

6i6o is on a distinguished road
رد: تقسيط المستعمل

كنت عايز سيارة مستعملة 128 نوفا موديل 98 أو 99 بالتقسيط ويكون المقدم 6000 جنيه والباقي يتقسط على سنتين أو سنتين ويكون القسط في حدود 500 أو 600 جنيه وحيث اني بشتغل برة مصر يرجى الاتصال عن طريق الايميل وهو allah3alaik@hotmail.com ورقم تليفوني برة مصر هو 0096597901450 والضمانات كلها موجودة.... يرجى الرد بسرعة .... وشكراً جزيلاً.
قديم 02-06-2009, 06:52 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج جديد او مستعمل لا يشترط النوع لاكن بالقسط

ممكن اعرف انت رحت معرض وقالك انت هتقدم ورؤق فى اى بنك
كمان انت عايز تدفع مقدم كام وممكن توضح مفردات المرتب ال مع حضرتك بكام ومفردات زوجة حضرتك بكام
انتظر الرد وان شاء الله اساعد حضرتك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 02-06-2009, 06:59 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة جديدة بمقدم 10000 و قسط 500

زى مدائما بقول فى تقسيط السيارت عايز تدفع مقدم ضغير يبقى لازم تدفع قسط كبير
ولو عايز تدفع مقدم كبير قسطك هيكون صغير
بس لو تقدر توفر مفردات مرتب وايصال كهرباء وصورة بطاقة ومقدم 10 الف جنية ممكن تركب عربية ويكون قسطك فى حدود 750 الى 900 فى الاتى
ماروتى او ايدى او 128 او لادا او سابيا بريد
قديم 02-06-2009, 10:00 PM

افتراضي رد: تقسيط المستعمل

محمد بدوى
موديلات السيارات ال حضرتك طلبها لازم تدفع من ثمنها 60% مقدم والباقى بالتقسيط
عارف يعنى اية عربية موديل 94 يعنى مشية فى مصر بقلها 16 سنة يعنى حضرتك بجانب القسط ممكن تدخل فى صيانة كبيرة بتكليف كبيرة وبتالى ممكن تتعثر فى السداد للاقساط تفتكر ان اى حد بيمول سيارات بيحب ان العميل يتعثر
الى السادة الافاضل مش كل واحد يفتكر انة هو ال بيحط نظام تقسيط لنفسة
قديم 03-06-2009, 12:59 PM
6i6o 6i6o غير متواجد حالياً

6i6o is on a distinguished road
رد: تقسيط المستعمل

يااستاذ سيف انا عايز سيارة 128 هدفع 6000 جنيه والباقي هيتقسط بس تكون السيارة موديل التسعينات وعايز اعرف هيبقى نظام التقسيط ايه على كام سنة وكام كل شهر وياريت ترد عليا وده ايميلي allah3alaik@hotmail.com

الكلمات الدليلية
a113, للتقسيط, موتورز, مطلوب, النترا2010, بمصر, تقسيط بنك, سيارة, عربية, عربيه, فيورا, مطلوب شراء سيارة, تويوتا كورولا, سيارات مستعملة للبيع فى مصر, تقسيط سيارات, اسبيرانزا, سيارات جديدة