العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > صور وفيديو الأعضاء

صور وفيديو الأعضاء مكتبة صور ولقطات فيديو بواسطة أعضاء المنتدى

قديم 03-06-2010, 06:16 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رسالة تحذير لسائق السيارات المتهور

و على فكره معظم المصايب الى كانت فى الفيديو كانت على سرعات مش عالية ( معظمها جوة البلد ) يعنى العربية بمجرد ما اتحركت اصبحت اداة قتل محتملة للى فيها او براها فربنا يهدينا جميعا و يسلم طريقنا
حتى اتفه الحاجات تعتبر كارثة زى ما ترد على تليفون بايدك و تسوق بايد واحدة و يا سلام لو العربية مانيويل كده انت تحولت لقاتل محتمل جاهز يقتل فى اى لحظة من غير ما يدرك
قديم 03-06-2010, 01:00 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

جزاك الله خيرا يا استاذ احمد السيد علي المووضع
و جزاك الله خيرا يا استاذ علي علي تعليقاتك
الموضوع مؤثر فعلا و ربنا يسترها علينا و علي جميع المسلمين يا رب

حـازم خـضـر

قديم 03-06-2010, 01:37 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد على 1999 مشاهدة المشاركة

مش عارف اقول ايه
جزاك الله خيرا
الفيديو اثر فيا جدا جدا
و معلش فى الى حقوله
لو على قد اذية الى بيمشى بسرعة لنفسه تبقى هينه
الكارثة زى ما الفيديو عايز يوضح انك غير انك حتدمر حياتك الكارثة انك حتدمر حياة ناس ابرياء تانية متعرفهمش بس غيرك يعرفهم
حتحرم ام و اب من ابنهم او بنتهم و دى اصعب حاجة فى الدنيا و الى يعمل كده متهياليش حيعرف يعيش كانسان تانى حتى لو فى السجن
او تحرم اطفال من امهم او ابوهم
و ممكن الكلام ده يبقى قدام عنيهم
يا رب الناس الى تشوف الفيديو ده تتعظ قبل ما تدخل جهنم ( اصل السواقة فعلا حتدخل ناس كتير جهنم )
و تحكيه و توريه لكل الناس

على فكره لو المنتدى قائم على الموضوع ده بس لكفاه ده اهم حاجة فى عالم السيارات
انا اتغيرت قبل الموضوع كنت واحد و بعده واحد تانى بعون الله
الموضوع فعلا محتاج توبة الى الله من هذه المعصية الرهيبة ( اذا مكنتش كبيره و الله اعلم ) حتى لو متسببتش لغاية دلوقتى فى مصيبة ليك او لحد من عيالك او لحد تانى
لان كل مرة بتعدى على خير معناها انك بتقرب اكتر للحظة الكارثة
و حياتك محتاجة جزء من الثانية علشان تتقلب و تقلب حياة حد تانى جحيم

اناشد ادارة المنتدى بكل قلبى
الموضوع ده يبقى بشكل ما يبقى متاح لكل حد يدخل المنتدى ( يعنى ميبقاش يتلاقى بالصدفه )
مثلا زى رسالة ادارية فى اول ال log in و الى عايز يشوف يشوف و الى شاف يعمل skip

و على فكره معظم المصايب الى كانت فى الفيديو كانت على سرعات مش عالية ( معظمها جوة البلد ) يعنى العربية بمجرد ما اتحركت اصبحت اداة قتل محتملة للى فيها او براها فربنا يهدينا جميعا و يسلم طريقنا
حتى اتفه الحاجات تعتبر كارثة زى ما ترد على تليفون بايدك و تسوق بايد واحدة و يا سلام لو العربية مانيويل كده انت تحولت لقاتل محتمل جاهز يقتل فى اى لحظة من غير ما يدرك
أستاذ أحمد على ... جزانى الله وإياك
وأشعر بكل ما تقوله
فأنا مثلك تماماً ،،، تحولت 180 درجة بعد مشاهدة هذا الفيديو
فهو مؤثر جداً جداً جداً

ربنا يسترها معانا ويسلم طرقنا كلنا

قديم 03-06-2010, 01:59 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 مشاهدة المشاركة

بجد ممتاز تسلم ايدك ارجوا من الادارة التثبيت للاهمية الواحد بجد لازم يفكر فى طريقة سواقتة وفى الى بيحبوة وعيزينة يرجعلهم بالسلامة
الله يسلمك أستاذ أحمد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

جزاك الله خيرا يا استاذ احمد السيد علي المووضع
و جزاك الله خيرا يا استاذ علي علي تعليقاتك
الموضوع مؤثر فعلا و ربنا يسترها علينا و علي جميع المسلمين يا رب
آمين ... آمين ... آمين

جزانى وإياك أستاذ حازم
وتقبل الله دعاءك

قديم 11-06-2010, 12:57 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد فاروق سيد مشاهدة المشاركة

أستاذ أحمد على ... جزانى الله وإياك
وأشعر بكل ما تقوله
فأنا مثلك تماماً ،،، تحولت 180 درجة بعد مشاهدة هذا الفيديو
فهو مؤثر جداً جداً جداً

ربنا يسترها معانا ويسلم طرقنا كلنا
امين يا رب
انا الصراحة رحت الشغل الايام الى فاتت فغبت عن المنتدى 7 ايام و اول ما جيت امبارح دخلت على الموضوع و كنت مستنى يعمل ضجة و نسبة المشاهدة تبقى عالية بس لقيتها 78 مشاهدة فنفسى النسبة تبقى مليون و مش عارف نعمل ايه بس انا اول ما رحت الشغل من اسبوع حكيت الفيديو لناس زمايلى ممكن برضه نبعته e mail و يبقى ان شاء الله فى ميزان حسناتك يا استاذ احمد فاروق و يا ريت يبقى رسالة ادارية فى دخلة المنتدى