العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Excel - اكسيل

قديم 30-01-2013, 03:27 PM
الصورة الرمزية sayif
sayif sayif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT -Information Technology
هواياتي: Auto & Technology

sayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عندى دخان ابيض كثيف الصبح ياترى من ايه ؟

السلام عليكم

دخان سيارتك مثل الموجودة في الفيلم المرفق

تحياتي

سيف

العراق
قديم 30-01-2013, 07:48 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

استاذ جوجو انا للاسف مش بقدر اصبر على اى عطل فى السيارة نهائيا وده اللى مودينى فى داهية

استاذ لينتريكس انا فعلا هحاول اعمل كده مع غيار الزيت القادم مع العلم انها معملتش كده النهارده

استاذ سيف فعلا الدخان بيبقى زى ده كده بس النهارده معملش كده معايا نهائى مع التدويرة بالصباح

وتحياتى لحضرتكم ولك من شارك وسيشارك بالموضوع وجزاكم الله خيرا

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام
قديم 30-01-2013, 09:28 PM
الصورة الرمزية sayif
sayif sayif غير متواجد حالياً
التخصص العملى: IT -Information Technology
هواياتي: Auto & Technology

sayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond reputesayif has a reputation beyond repute

متابع

قديم 17-04-2014, 04:33 PM
Yasser_Tahlawy Yasser_Tahlawy غير متواجد حالياً

Yasser_Tahlawy is on a distinguished road

اخونا الفاضل sayed2077 عندى نفس المشكلة فى عربيتى "لانوس جوليت" و المكانيكية واحد قال "طقم شمبر" واحد تاني قال "فلتر زيت" واحد ثالت قال "جلد صباب" وناس تانية قالت العربية بتبقى شرقانة علشان انت جديد فى السواقة ورجلك مش حساسة ع البنزين و انا خبرتى زيرو فى العربيات فمن فضلك لو لقيت حل او سبب لمشكلتك فجزاكم الله خير عني تدلنى. وشكرا لكم مقدما
قديم 18-04-2014, 02:13 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Yasser_Tahlawy مشاهدة المشاركة

اخونا الفاضل sayed2077 عندى نفس المشكلة فى عربيتى "لانوس جوليت" و المكانيكية واحد قال "طقم شمبر" واحد تاني قال "فلتر زيت" واحد ثالت قال "جلد صباب" وناس تانية قالت العربية بتبقى شرقانة علشان انت جديد فى السواقة ورجلك مش حساسة ع البنزين و انا خبرتى زيرو فى العربيات فمن فضلك لو لقيت حل او سبب لمشكلتك فجزاكم الله خير عني تدلنى. وشكرا لكم مقدما
الموضوع طلع جلد صباب و طقم شنبر فى نفس الوقت ونصيحه لو هتعمل جلد صباب اعمل طقم الشنبر كمان بالمره او هات ماتور استيراد وريح نفسك وشيل ماتور وحط ماتور وخلاص كده

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام