العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 04-04-2011, 12:17 PM
santafa
Guest

افتراضي رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

أضف إلى كلامك Byd f3
اللوجان بدأت تنشر وبكرة هتبقى اكتر من اللانوس والفيرنا
خصوصا لارتفاعها علشان الطريق المصرية المتبهدلة
ولوسعها واحنا اغلبنا بيفكر تفكير عاملي وعازوها تتحمل اسرة
خصوصا ان زي ما قال اخونا حسام المياكنيكا بتاعتها واضحة وسهلة وبكرة اي حد يعرف يشتغل فيها
شكرا على اهتمامك بس انا عايز اعرف الa516 وحشة فى اية انا اعرف ناس كتير معاهم العربية بقلها اكتر من 3 سنوات ومبيشتكوش منها بالاضافة انى استخدامى للعربية مش كتير يعنى بعمل من 5 الى 6 الاف كيلو فى السنة وللعلم انا عايز العربية لاسرة
قديم 04-04-2011, 12:18 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

قوة الصاج بتاعها لاني بسمع ناس كتير تقول لو ريحت بصباعك شوية علي صاج اللوجن يطبق
يا راجل !!!!!!!!!!!!!!!

بقى صاج اللوجان هو اللى هيطبق برضو ....... بلاش تتكلم أنت و خليك فى فيفى هانم بتاعتك ..........

نورتنا يا غالى ..............

That is My Renault

قديم 04-04-2011, 12:23 PM
الصورة الرمزية RENAULT 18
RENAULT 18 RENAULT 18 غير متواجد حالياً

RENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond reputeRENAULT 18 has a reputation beyond repute

شكرا على اهتمامك بس انا عايز اعرف الa516 وحشة فى اية انا اعرف ناس كتير معاهم العربية بقلها اكتر من 3 سنوات ومبيشتكوش منها بالاضافة انى استخدامى للعربية مش كتير يعنى بعمل من 5 الى 6 الاف كيلو فى السنة وللعلم انا عايز العربية لاسرة
لو حضرتك تسمحلى أقول تعليقى :::::::::::

الناس بتشتكى من العفشة الناشفة ........

أحسن حاجة حضرتك تنزل و تسوق العربيتين و اللى تستريحلها أتوكل على الله و أشتريها ..........

بس أنا لو مكان حضرتك و هجيب صينى مش هتردد جزء من الثانية و هجيب الBYD F3 على الأقل عفشة و متور يابانى يعنى مش صينى على أبوه و كل سواقين التاكسى بيشكروا فيها جداجدا .........

بالتوفيق إن شاء الله

تحياتى ::::::::::::::

That is My Renault

قديم 04-04-2011, 01:10 PM
santafa
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 مشاهدة المشاركة

لو حضرتك تسمحلى أقول تعليقى :::::::::::

الناس بتشتكى من العفشة الناشفة ........

أحسن حاجة حضرتك تنزل و تسوق العربيتين و اللى تستريحلها أتوكل على الله و أشتريها ..........

بس أنا لو مكان حضرتك و هجيب صينى مش هتردد جزء من الثانية و هجيب الBYD F3 على الأقل عفشة و متور يابانى يعنى مش صينى على أبوه و كل سواقين التاكسى بيشكروا فيها جداجدا .........

بالتوفيق إن شاء الله

تحياتى ::::::::::::::
شكرا لاهتمام حضرتك الكبير ويريت نبقى اصدقاء انا مصطفى ممدوح من حلوان
قديم 04-04-2011, 01:48 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future

الف شكر ياباشا على المجهود و الصور و الشرح و الامانة فى عرض المميزات و العيوب ربنا يباركلك فيها و يكفيك شرها

عمرو احمد
01003388954