العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات > البنوك وشركات التمويل

البنوك وشركات التمويل (( هنا تجد )) بيانات البنوك والشركات المتخصصة فى تمويل قروض السيارات وعروضهم

قديم 25-10-2010, 10:34 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هى طريقة حساب الوديعة فى بنك ناصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمودمحمد مشاهدة المشاركة

فعلا عاوز اعرف ازاى الوديعه بتتحسب لو العربيه59000 وانا معايا المبلغ كله40000الف يبقى الوديعه كام والمقدم كام
وعاوز اعرف الوديعه حلال والاحرام لانى كنت مقبل على التنفيذ وتحدث البعض بحرمانيتها
ارجول الرد والافاده جزاكم الله
لو العربية بمبلغ 59 الف ومعاك مبلغ 40 الف يبقى مقدم السيارة 19 الف والوديعة تتعمل بمبلغ 40 الف ولازم تعمل حسابك فى مبلغ صغير علشان رسوم فتح الحساب وعمل الوديعة وخلافة
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 25-10-2010, 10:35 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dandoun مشاهدة المشاركة

انا اقصد بكلامى بنك ناصر , هل ده برضه سارى عليه ؟
و اذا حضرتك نقترح بنوك اخرى يبقى جزاك الله كل خير
مع العلم انى استطيع تقديم كشف مفردات مرتب
مفردات متب دة لوحدها تعتبر ضمان اما لو معندكش مفردات مرتب وممكن تعمل وديعة دة ضمان اخر غير مفردات المرتب
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-10-2010, 05:09 PM
محمودمحمد محمودمحمد غير متواجد حالياً

محمودمحمد is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

لو العربية بمبلغ 59 الف ومعاك مبلغ 40 الف يبقى مقدم السيارة 19 الف والوديعة تتعمل بمبلغ 40 الف ولازم تعمل حسابك فى مبلغ صغير علشان رسوم فتح الحساب وعمل الوديعة وخلافة
للاستفسار السريع
0125485222
طيب عاوز اعرف الودايع ببنك ناصر حلال ام حرام
وبعدين حسبه حضرتك انى ادفع مقدم19الف واعمل وديعه ب40000الف يبقى كده العربيه انتا حسبتها كاش
انا اقصد انا معايا 40000 اعمل وديعه بكام والمقدم كام
وكل ده من الاربعين الف
ارجو التوضيح ولك الشكر
قديم 26-10-2010, 10:34 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمودمحمد مشاهدة المشاركة

طيب عاوز اعرف الودايع ببنك ناصر حلال ام حرام
وبعدين حسبه حضرتك انى ادفع مقدم19الف واعمل وديعه ب40000الف يبقى كده العربيه انتا حسبتها كاش
انا اقصد انا معايا 40000 اعمل وديعه بكام والمقدم كام
وكل ده من الاربعين الف
ارجو التوضيح ولك الشكر
موضوع حلال وحرام انا مش شخص يقدر يفتى فى الامور دة
بخصوص الوديعة انا مش فاهم حضرتك عايز عربية بمبلغ 59 الف صح وهتعمل وديعة بمبلغ 40 الف اما 19 الف هتعمل فيهم اية
لو ال معاك 40 الف يبقى هتدفع فرق ثمن السيارة فى المقدم ال هو 19 الف
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 24-11-2010, 12:56 PM
الصورة الرمزية ahmdmagdy
ahmdmagdy ahmdmagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: لا يجب أن تقول كل ما تعرف ..ولكن يجب ان تعرف كل ما تقول
هواياتي: Cars , Music , Internet

ahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really niceahmdmagdy is just really nice
افتراضي رد: قرض السياره من بنك مصر

بالنسبه للاعمال الحره اجيب كشف حساب منين و يعني ايه لمده 6 شهور