العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سيارات مستعملة للبيع

سيارات مستعملة للبيع السيارات المستعملة ، اعلانات سيارات مستعملة للبيع فى مصر - قطع غيار - سيارات تاكسى - سيارات تجارية - تقسيط سيارات مستعملة

موضوع مغلق

قديم 18-01-2010, 02:43 PM
m209m m209m غير متواجد حالياً

m209m will become famous soon enough
افتراضي رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m209m مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
أولاً ألف ألف شكر لدكتو رتامر على المجهود الرائع الذي يقدمه لأعضاء النتدى
وأنا بصراحة بتابع الدكتور من فترة يمكن اكثر من متابعتي للوسيط الالكتروني .. بس لسة مسجل في المنتدى النهاردة بس ..
لي سؤال وأرجو الإفادة فيه ... أمامي سيارة مرسيدس 230 موديل 78 فابريكة دواخل ورشة بره نظافة فقط - أتوماتيك - عاملة 360 ألف كيلو .. وغير ملعوب بالعداد لأني أعرف أول مالك ليها - حالتها ممتازة ولا تحتاج أي مصاريف
ياريت ياريت ياريت لو تفيدني عن السعر العادل لها كام ولو لقطة تخلص على كام ..
وجزاك الله كل الخير
ياريت يا دكتور متنسانيش في الرد
قديم 18-01-2010, 11:32 PM
waelsalah waelsalah غير متواجد حالياً

التخصص العملى: محاسب حر

waelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond reputewaelsalah has a reputation beyond repute
رد: سيارات مستعملة للبيع-متجدد

السلام عليكم
دكتر تامر
ما رايك فى فورد فيستا من كل الاوجه ( االاداء - قطع الغيار - اعادة البيع - اعطالها والصيانة - وما هو افضل موديلاتها وأسعارها ودى انتشارها )
واشكركم شكرا جزيلا
قديم 19-01-2010, 12:04 AM
الصورة الرمزية Eng.Ahmed Wagdy
Eng.Ahmed Wagdy Eng.Ahmed Wagdy غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس اتصالات
التخصص العملى: Communication Engineer

Eng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant futureEng.Ahmed Wagdy has a brilliant future
افتراضي رد: آخر أسعار سوق المستعمل

انا يا دكتور محتار بين بولو 2001 موتور 1000 سي سي و لانوس 2001 فابريكه ؟ انا محتار فعلا ارجو مساعده
قديم 19-01-2010, 01:00 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezz2010 مشاهدة المشاركة

شكرا يا باشا على ردك .... لو قامي كليو 2003 افل و لا هينداى اكسيل؟:THE_PR~ 18:
الكليو أفضل كأداء وخامات وعمر إفتراضى وإستهلاك بنزين
الاكسيل أفضل كقطع غيار وصيانة وإعادة بيع

قديم 19-01-2010, 01:03 AM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_wagdy87 مشاهدة المشاركة

انا يا دكتور محتار بين بولو 2001 موتور 1000 سي سي و لانوس 2001 فابريكه ؟ انا محتار فعلا ارجو مساعده
البولو أشيك وأطول فى العمر وإقتصادية فى التشغيل لكن قطع غيارها غالية وصيانتها مكلفة
اللانوس أرخص بكثير جدا فى قطع الغيار والصيانة وإعادة البيع أنا شخصيا أفضل اللانوس

موضوع مغلق