العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كار كير مصر موتورز

كار كير مصر موتورز مواضيع العناية الشاملة بالسيارات من تنظيف و تشميع و تلميع و غيرها

قديم 06-10-2012, 03:22 PM
amir elgamal amir elgamal غير متواجد حالياً
من انا؟: الله ربى ومحمد صلى الله عليه وسلم رسولى
هواياتي: Mechanical Engineering

amir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond reputeamir elgamal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل من العيب ان تغسل سيارتك بنفسك ؟؟؟؟؟؟

لا طبعا مش عيب
فيها ايه يعنى بالعكس دانا بحس بمتعه لما اغسل عربيتى واهتم بيها
قديم 06-10-2012, 04:22 PM
الصورة الرمزية tata33
tata33 tata33 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

tata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud oftata33 has much to be proud of

انا معنديش اى مشكلة خاصة ان عندى جراج وكمان انا هخلى بالى عن بتاع المحطة طبعا لو فيه طين تحت العربية والرفارف باضطر اروح المحطة بس دا فى الشتا غلبا

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
قديم 06-10-2012, 05:08 PM
الصورة الرمزية طارق المحلاوى
طارق المحلاوى طارق المحلاوى غير متواجد حالياً

طارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to beholdطارق المحلاوى is a splendid one to behold

انا باجد فى الموضوع ده متعة .. ولكن المشكله فى الوقت ..

يا شعب مات ومات ومات ..

يا شعب طيب وكتير بينضحك عليه ..

عربجى دكتور مهندس جاهل مثقف كله بينضحك عليه ..

ياخد الزمبة يضحك .. يغنى .. يقول النكتة يضحك ويضحك الناس عليه ..

يا شعب طيب .. امتى تفوق .. أرجوك تفوق يفتح الله عليك ..
قديم 06-10-2012, 08:39 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future

بص ياباشا انا من رايي كل اللى يعجبك والبس اللى يعجبك برضه واعمل اللى يعجبك كمان

والناس

اخر حاجه تفكر فيها

مع احترامى لحضرتك انت لو بتسال عن حاجه حرام هقولك ماش تتكسف انما دى حريه شخصيه واللى مش عاجبه الجنيه اللى بيدهولى يمنعه زى ما بيقولوا

انا ساكن فى منطقه راقيه واتفقت مع شباب فى المنطقه يغسل العربيه مع ان فيه واحد بيسترزق جنب الشغل بس قعد مده مايجيش قلت ياكلوا عيش وقالى لو عاوز اربع مرات فى الشهر ب 5 جم المرة ولو يوم ويوم يبقى ب30 فى الشهر قلت اي حاجه مش مهم الفلوس

لقيت انهم بيغسلوا العربيه وقت بين المغرب والعشاء وكمان بيكون فيه شحم مطرح شغل ميكانيكى على الاكصدام زى ما هوة وحته شحم على السقف زى ماهى

كل اللى بيعملو بيطوقها بخيشه معفنه مبلوله ويدلق شويه ميه تحتها ويرفع المساحات واحمد ربنا على كده
فى يوم كلمته مرة والتانيه وبرضه زى ماهم قلت له كفايه كده
ورحت هايبر لقيت مسدس وجبت 15 متر خرطوم ومن البلكونه بنزل الخرطوم وباغسلها زى الفل وبتبقى عروسه ولا يفرق معايا حد واللى مش عاجبه يشرب 0000000000000 ولا بلاش

الحلال بين والحرام بين اعمل اللى انت عاوزة وسيبك مفيش حاجه اسمها احراج احنا فى 2012

يا عم ده البنات نفسها بطلت تستحى
قديم 08-10-2012, 04:44 PM
shemosamy shemosamy غير متواجد حالياً
هواياتي: كتيرة جدا :)

shemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the roughshemosamy is a jewel in the rough

لا طبعا معنديش مانع اغسل عربيتي بنفسي لو عندي وقت
اما لو مشغولة ممكن اخلي حد يغسلها و يبقي مصدر رزق بالنسباله