العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > تقسيط السيارات

تقسيط السيارات قسم خاص بتقسيط السيارات فى مصر - عروض تقسيط سيارات - معارض تقسيط سيارات - تقسيط بنكى - تقسيط مباشر - تقسيط مستعمل

قديم 26-10-2009, 05:38 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة مستعملة بالتقسيط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kimoman مشاهدة المشاركة

استاذ سيف :-
تحية طيبة وبعد
أرجو من سيادتكم ان تدلنى على كيفية الحصول على سيارة مستعمله بدون مقدم أو بمقدم لايزيد عن خمسة آلاف جنيها ويكون الباقى على اقساط شهرية مناسبه لدخلى حيث ان راتبى 1300 جنيه وانا اسكن فى منزل والدى ولكن هناك ايصال تليفون بإسمى (ارجو ان تكون السياره بحالة تتحمل السفر حيث اننى اسكن فى مدينة الشروق على طريق مصر اسماعيلية وعملى فى مصر الجديده)
واشكركم على مجهوداتكم فى مساعدة السادة القراء
أحمد kimoman

فى مفردات مرتب ولا لا
اية الضمنات هل يمكن رفع المقدم اكثر مكن ذلك
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 26-10-2009, 05:49 PM

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Logic مشاهدة المشاركة

صباح الخير

اولا شكرا لصاحب فكرة تأسيس المنتدي و كل المشاركين والمشرفين لان فعلا باين المجهود الجبار اللي بيتعمل و انا بقالي كتير باتابع مشاركات الاعضاء و كونت افكار كتير...
عايز اسال سؤال بس مش عارف هو ده المكان الصح ولا لأ...لاني معرفتش ابتدي حوار منين...
السؤال هو: صحيح فيه قانون هيطلع يقول ان كل اللي عندهم عربيات موديل سبعينات و تمنينات هيجبروا انهم يبدلوا عربياتهم بموديلات جديدة و تكون تقفيل مصري وي دفعوا اقساط؟؟
شكرا و اسف علي التطويل
فى قانون هيصدر عن احلال الملاكى بس محدش يقدر يقول الشروط ونظامة الان ال لما يتم تحديدها
قديم 27-10-2009, 12:55 AM
NanOoOo NanOoOo غير متواجد حالياً

NanOoOo is on a distinguished road

لو سمحت انا كنت عايزة عربية مش مهم ماركتها المهم انى انا طالبة مش معايا اى ورق زى ورق مفردات مرتب والكلام ده معييش غير البطاقة انا عايزة عربية ادفع مقدمتها من الاخر كدة 15000 وادفع كل شهر قسط برده من الاخر كدة 500 ومش عارفة ايه النظام يا ريت حضرتك تفيدنى وتقولى ايه النوع المناسب للسعر وعايزة اعرف المعرض فين ؟؟؟
قديم 27-10-2009, 02:12 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NanOoOo مشاهدة المشاركة

لو سمحت انا كنت عايزة عربية مش مهم ماركتها المهم انى انا طالبة مش معايا اى ورق زى ورق مفردات مرتب والكلام ده معييش غير البطاقة انا عايزة عربية ادفع مقدمتها من الاخر كدة 15000 وادفع كل شهر قسط برده من الاخر كدة 500 ومش عارفة ايه النظام يا ريت حضرتك تفيدنى وتقولى ايه النوع المناسب للسعر وعايزة اعرف المعرض فين ؟؟؟
حضرتك المعرض فى 16ب عمارات الهئة العربية للتصنيع من شارع احمد فخرى مدينة نصر
وفى مكان تانى فى 135 ش طومان باى - الزيتون
مقدم معقول بس القسط لازم يزيد شوية
للاستفسار السريع
0125485222
قديم 28-10-2009, 04:44 AM
koko1312 koko1312 غير متواجد حالياً

koko1312 is on a distinguished road

الأخ العزيز معى 15000 ومحتاج ةسيارة كويسة مصرفش عليها
وده رقم تليفونى0199509109

الكلمات الدليلية