العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > رينو RENAULT > رينو لوجان Logan

رينو لوجان Logan The Dacia Logan is a car produced jointly by the French manufacturer Renault and its subsidiary Dacia of Romania. It is manufactured at Dacia's automobile plant in Mioveni, Romania, in Colombia, Brazil, Russia, Morocco, Iran, India and South Africa. It is also marketed as the Renault Logan, Nissan Aprio or Tondar 90 depending on the existing presence or positioning of the Renault brand.

قديم 04-09-2012, 06:06 PM
amor777 amor777 غير متواجد حالياً

amor777 will become famous soon enoughamor777 will become famous soon enough
افتراضي رد: حصرياً كاسيت اللوجان الجديد بالصور 2013

انا كلمت التوكيل وسألتهم عن موضوع الكاسيت ده قالي ده بينزل في اللوجان الاتوماتيك بسسسسس المانيوال لا فهل انت فعلا عربيتك اتوماتيك ولا هيه بتنزل برضه مع المانيوال وهما اللي مش عارفين حاجه ياريت ترد عليه
قديم 04-09-2012, 06:44 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amor777 مشاهدة المشاركة

انا كلمت التوكيل وسألتهم عن موضوع الكاسيت ده قالي ده بينزل في اللوجان الاتوماتيك بسسسسس المانيوال لا فهل انت فعلا عربيتك اتوماتيك ولا هيه بتنزل برضه مع المانيوال وهما اللي مش عارفين حاجه ياريت ترد عليه
أنا لسة ماشترتش العربية ودي مش صورة كاسيت عربيتى , دي صورة كاسيت عربية رينو لوجان أتوماتيك 2013 واللى هى نزلت كدفعة تجريبية فى السوق المصرى مع الموديلات الاتوماتيك بس من حوالى شهر ونصف . الكاسيت اللى فى الصورة بتاع عربية واحد معرفة أشتراها من شهر تقريباً أو أكثر لأ أتذكر . على فكرة أنا زيك مستنى المانيوال لما تنزل بالكاسيت الجديد وسألت على صفحة رينو على الفيس بوك وقالولى أن الكاسيت الجديد هاينزل فى جميع الموديلات سواء مانيوال أو أتوماتيك بلأ أستثناء وده هيتوفر من نصف أكتوبر 2012 فى جميع المعارض ولدى الموزعين المعتمدين بعد وصول الدفعات الجديدة أن شاء الله ...

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 05-09-2012, 06:31 PM
الصورة الرمزية medo161441
medo161441 medo161441 غير متواجد حالياً

medo161441 will become famous soon enoughmedo161441 will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

أنا لسة ماشترتش العربية ودي مش صورة كاسيت عربيتى , دي صورة كاسيت عربية رينو لوجان أتوماتيك 2013 واللى هى نزلت كدفعة تجريبية فى السوق المصرى مع الموديلات الاتوماتيك بس من حوالى شهر ونصف . الكاسيت اللى فى الصورة بتاع عربية واحد معرفة أشتراها من شهر تقريباً أو أكثر لأ أتذكر . على فكرة أنا زيك مستنى المانيوال لما تنزل بالكاسيت الجديد وسألت على صفحة رينو على الفيس بوك وقالولى أن الكاسيت الجديد هاينزل فى جميع الموديلات سواء مانيوال أو أتوماتيك بلأ أستثناء وده هيتوفر من نصف أكتوبر 2012 فى جميع المعارض ولدى الموزعين المعتمدين بعد وصول الدفعات الجديدة أن شاء الله ...
افهم من كلام حضرتك انك غيرت رايك وقررت تشترى جديد ؟؟ ولوجان تحديدا ؟؟انا قريت تعليق لحضرتك انك قررت تشترى مستعمل بعد ما شفت تقفيل الجديد وخاماته السيئه .افتكر فى موضوع عن سوق السيارات ان مكنتش ذاكرتى خانتنى واسف ان كان عضو اخر لانى مش متذكر تحديدا
اتمنى انك تقولى رايك فى اللوجان بأمانه وشكرا
قديم 14-10-2012, 03:22 AM
الصورة الرمزية pepsooo_sr
pepsooo_sr pepsooo_sr غير متواجد حالياً

pepsooo_sr is on a distinguished road

تسلم يا كبيير

قديم 15-10-2012, 05:02 PM
Neo206 Neo206 غير متواجد حالياً

Neo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond reputeNeo206 has a reputation beyond repute