العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 01-06-2014, 08:39 PM
الصورة الرمزية المفكر
المفكر المفكر غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري جدا
التخصص العملى: مدرس لغة عربية

المفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud of
افتراضي احتارت الآراء في ال E7

أنا احترت في هذه السيارة، فقد أعجبت بها أول ما نزلت على النت، وانبهرت بعدما شفتها، وناس كتير بتشكر فيها، وناس كتير برضه بتقول إنها اتضحك عليها واشترت التروماي،
مش عارف أوصل لرأي أخير.
ناس بتقول الماتور كذا والسحب كذا والسخونية وعيوب متغيرة، وناس بتقول العربية زي الفل.
ولأني أثق في آراء أعضاء المنتدى قلت محش هيفيدني أكتر من قسم الجيلي، فهل عند الجيلي الخبر اليقين؟؟؟؟؟

مع تحياتي
المــــــفــــــــكــــــ ر
اللهم أرنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
وأرنا الباطل باطلا ووفقنا لاجتنابه

قديم 01-06-2014, 09:13 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احتارت الآراء في ال E7

انا لو هتكلم فى الموضوع ده ممكن اعمل كتاب بس انا مش ناقص خناقات لانى لو قولت عيوب كل ملاك السياره هيهجمونى زى ما حصل فى الموضوع ده مع احد الاعضاء
مشاكل الامجراند - مصر موتورز مجتمع السيارات

وانا ركبتها كتير وبشوف كل الناس الى بتشكر فيها وناس الى اشترتها وطلع معاهم عيوب كتير
على العموم شوف التقرير ده
تقرير مرور عام كام ع الايمجراند و 17 الف كيلو - مصر موتورز مجتمع السيارات

كنت عايز اتكلم فى الموضوع ده بس من الاخر عربيه على قد فلوسها وخلاص

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/

قديم 02-06-2014, 05:04 PM
الصورة الرمزية المفكر
المفكر المفكر غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري جدا
التخصص العملى: مدرس لغة عربية

المفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud ofالمفكر has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف مشاهدة المشاركة

انا لو هتكلم فى الموضوع ده ممكن اعمل كتاب بس انا مش ناقص خناقات لانى لو قولت عيوب كل ملاك السياره هيهجمونى زى ما حصل فى الموضوع ده مع احد الاعضاء
مشاكل الامجراند - مصر موتورز مجتمع السيارات

وانا ركبتها كتير وبشوف كل الناس الى بتشكر فيها وناس الى اشترتها وطلع معاهم عيوب كتير
على العموم شوف التقرير ده
تقرير مرور عام كام ع الايمجراند و 17 الف كيلو - مصر موتورز مجتمع السيارات

كنت عايز اتكلم فى الموضوع ده بس من الاخر عربيه على قد فلوسها وخلاص
قريت يا محمد الموضوعين ومازلت عند نفس الحيرة، فهل دي عيوب تجميع ولا بتبقى عيوب سواقة ولا أيه، الظاهر الحكاية هتفضل لغز، وبالنسبة لموضوع على قد فلوسها هاتلي عربية في مصر تستحق المبلغ اللي بيتدفع فيها أصلا.

مع تحياتي
المــــــفــــــــكــــــ ر
اللهم أرنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
وأرنا الباطل باطلا ووفقنا لاجتنابه

قديم 02-06-2014, 05:27 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

الحمدلله فضل ونعمة واللى ينكرها يبقى جاحد وكافر
لكن ما أنصحش بيها تماما
انزل اتفرج على اسبرانزا انفى الجديدة هتعرف مبنصحش بيها ليه
قديم 02-06-2014, 06:52 PM
الصورة الرمزية محمد اشرف
محمد اشرف محمد اشرف غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed ashraf
التخصص العملى: Student
هواياتي: Everything about cars of all types

محمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond reputeمحمد اشرف has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المفكر مشاهدة المشاركة

قريت يا محمد الموضوعين ومازلت عند نفس الحيرة، فهل دي عيوب تجميع ولا بتبقى عيوب سواقة ولا أيه، الظاهر الحكاية هتفضل لغز، وبالنسبة لموضوع على قد فلوسها هاتلي عربية في مصر تستحق المبلغ اللي بيتدفع فيها أصلا.
مش لغز هى عيوب تجميع فعلا وفى نفس الوقت ممكن تلاقى سياره فيها كمان عيوب تصنيع

نادى السيارات الصينيه على الفيس بوك نرحب بانضمامكم

http://www.facebook.com/NadyAlsyaratAlsynyh

جروب نادى سيارات البيجو على الفيس بوك
https://www.facebook.com/groups/172929839542780/