العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > وظائف مصر موتورز

وظائف مصر موتورز Automotive career opportunities , jobs , Career , find jobs ,وظائف خالية,مواقع وظائف خالية, بحث عن وظائف خالية, كهربائى سيارات عمل خالية, طلب وظائف ,وظائف شاغرة, وظائف مهندسين سيارات ,وظائف بالخارج ,فرص عمل ,البحث عن عمل, وظائف ,توظيف, ميكانيكى فرصة عمل , مصر موتورز وظائف خالية , مهندسين للتوظيف, وظائف خالية ، وظائف شاغرة ، وظائف مصر ، وظائف الخليج ، البحث عن وظائف

قديم 07-09-2010, 02:07 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بصوا طالما مفيش وظائف كلة يحضن ويركن هنا

يجماعه الصين مش مديانا فرصه نعمل اى حاجه يعنى لو فكرت تصنع اى حاجه هتلاقى
منافس قوى ليها خامته افضل فى بعض الاحيان واقل سعر وشكل جميل وكل ده واقل من السعر بتاعك
الصين محتلينا اقتصاديا وكل اللى معاه بيطلع على الصين يجيب من هناك بضاعه ويبعها هنا
ملابس واجهزة كهربائيه وادوات منزليه وسعات وموبيلات واثاث منزلى واحذيه وطبعا سيارات كل حاجه قولى بقا هنصنع احنا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مفيش حل غير الهرووووووووووب من البلد دى
قديم 07-09-2010, 04:13 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كومندا مشاهدة المشاركة

القطاع الخاص لو قدر يصفى دمك ويعبيه فى اكياس ويبيعه هيعملها
والمشوعات الصغيره للاسف مش نافعه فى البلد يتلاقى موظف طلع يقولك عملت رخصة كذه وكذه يتلاقى تاجر قارفك فى الحساب ياخد منك شغل ويدوخ على فلوسك
للاسف مفيش حل غير الهررررررررررررررروب من البلد دى
طب يا عم لو هربنا هنسيبها لمين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 مشاهدة المشاركة

اول ماتخرجت عملنا مشروع انا واصحابى كنا بنبيع اكياس زباله سودا فى البيوت فى المناطق الراقيه والبوابين كانوا بياخدوا مننا فلوس عشان يسيبونا نطلع العمارات هههههههههههه
ما انت لازم تنفع علشان تستنفع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif ride مشاهدة المشاركة

أنا نفسى اجيب تاكسى بس مستنى اعمل رخصة مهنية
و بخصوص الشغل انا نفسى افكر اعمل او اصنع حاجه جديدة ساعتها هتعمل ربح عالى بس لازم نوصل لمرحلة الابداع فكروا كده فى اى حاجه جديدة و انتشرت جامد اكيد اللى عملها مطلع منها ربحا زى اللى عمل دى فى دى مكان الشمسية زى اللى عمل علب البلاستك فى الحيطه للكهربة زى و زى ده احسن سكه
بصراحة تفكير اكتر من رائع

يجماعه الصين مش مديانا فرصه نعمل اى حاجه يعنى لو فكرت تصنع اى حاجه هتلاقى

منافس قوى ليها خامته افضل فى بعض الاحيان واقل سعر وشكل جميل وكل ده واقل من السعر بتاعك
الصين محتلينا اقتصاديا وكل اللى معاه بيطلع على الصين يجيب من هناك بضاعه ويبعها هنا
ملابس واجهزة كهربائيه وادوات منزليه وسعات وموبيلات واثاث منزلى واحذيه وطبعا سيارات كل حاجه قولى بقا هنصنع احنا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مفيش حل غير الهرووووووووووب من البلد دى
بص يا عم كوماندا احسن طريقة للدفاع هى الهجوم دلوقتى انت متحاوط بالبضاعة الصينى يبقى اسلم حل انك توزعها انت وتكسب من وراها انا ضدد كل واحد يفكر فى التصنيع علشان احنا مش هنعرف ننافس اى منتج علشان كدة انا بشجع اى حاجة فيها توزيع يعنى انا باخد وببيع وماليش دعوة بالباقى ولا انصح بالبيع الاجل اى اللى بيبقى فلوس انت بتبيع بضاعة تقبض تمنها وتمشى ودى فكرة اتمنى من باقى الاعضاء يفكروا معانا فى افكار مشاريع نعرف نفك عن نفسنا بيها مش نتشائم من اولها ولعلمك انا جبت قرض وعملت مشروع وخسرت بسبب الازمة الاقتصادية مش بس كدة دانا عمال اسدد فى باقى القرض يعنى مش انت بس اللى ظروفك صعبة
اليكم دراسة مبسطة لمشروع التغليف والتوزيع ويارب تفيدكم
الملفات المرفقة
نوع الملف: doc صناعة التعبئة والتغليف هي.doc‏ (27.0 كيلوبايت, المشاهدات 16)

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك
قديم 07-09-2010, 06:01 PM
elensaan elensaan غير متواجد حالياً

elensaan is on a distinguished road

جزاك الله كل خير
قديم 07-09-2010, 09:39 PM
الصورة الرمزية كومندا
كومندا كومندا غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: بروفسير فى حتى
هواياتي: النت والسيارات

كومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond reputeكومندا has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

بص يا عم كوماندا احسن طريقة للدفاع هى الهجوم دلوقتى انت متحاوط بالبضاعة الصينى يبقى اسلم حل انك توزعها انت وتكسب من وراها انا ضدد كل واحد يفكر فى التصنيع علشان احنا مش هنعرف ننافس اى منتج علشان كدة انا بشجع اى حاجة فيها توزيع يعنى انا باخد وببيع وماليش دعوة بالباقى ولا انصح بالبيع الاجل اى اللى بيبقى فلوس انت بتبيع بضاعة تقبض تمنها وتمشى ودى فكرة اتمنى من باقى الاعضاء يفكروا معانا فى افكار مشاريع نعرف نفك عن نفسنا بيها مش نتشائم من اولها ولعلمك انا جبت قرض وعملت مشروع وخسرت بسبب الازمة الاقتصادية مش بس كدة دانا عمال اسدد فى باقى القرض يعنى مش انت بس اللى ظروفك صعبة

اليكم دراسة مبسطة لمشروع التغليف والتوزيع ويارب تفيدكم
حتى دى ياحج مسبوهاش فى ناس من الصين بيلفوا فى شوارع جمهورية مصر العربيه كلها بيبيعوا ملابس وبيحلقوا للشباب فى البيت ب5 جنيه وبيعملوا بدى كير ومنى كير للبنات برده ب5 جنيه قريب هتلاقى قطع غيار بنادمين صينى فى السوق
الدهب الصينى >>>>>>>
اللى نجح الصين ان وراهم حكومه بتساعدهم لكن احنا ورانا حكومه بتقلبنا
قديم 08-09-2010, 03:29 PM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

حتى دى ياحج مسبوهاش فى ناس من الصين بيلفوا فى شوارع جمهورية مصر العربيه كلها بيبيعوا ملابس وبيحلقوا للشباب فى البيت ب5 جنيه وبيعملوا بدى كير ومنى كير للبنات برده ب5 جنيه قريب هتلاقى قطع غيار بنادمين صينى فى السوق

الدهب الصينى >>>>>>>

اللى نجح الصين ان وراهم حكومه بتساعدهم لكن احنا ورانا حكومه بتقلبنا
طب لو حبينا نطبق سياستك ونهرب مفيش سفارة دلوقتى بتدى فيزا ومفيش فلوس لحجز التذاكر طب نعمل اية لازم نحاول وربنا يسهل

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك