العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > FIAT Regata

قديم 18-11-2012, 12:01 AM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز اجيب عربيه تستحملنى فى السفر ومحتار بين 132 والريجاتا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yaa مشاهدة المشاركة

انا افضل الريجاتا

لا الريجاتا بتاعة اسبرنتات
يعنى ممكن تجيب 160 انما ما تقدرتش تمشى بيها كدة مسافة طويلة
انما الـ 132 وبحكم وزنها تقدر تمشى مسافات كبيرة بامان
زى سباق الـ 100 متر
واهتراق الضاحيا

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 18-11-2012, 12:23 AM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

اى عربيه ممكن تستحمل السفر بس المهم حالتها تكون سليمة بدايه من الات الجر للعفشه لحالة الكاوتش ان شاء الله تكون ماروتى
عندك حق أنا كان عندي 128 كنت بأسافر بيها كل يوم
: Wkiss5:
قديم 18-11-2012, 12:51 AM
الصورة الرمزية محمد عبد الفتاح الكومى
محمد عبد الفتاح الكومى محمد عبد الفتاح الكومى غير متواجد حالياً
من انا؟: إستايلى قديم ( بيقولوا عنى كده )
التخصص العملى: ليسانس فى الاداب قسم مكتبات ومعلومات
هواياتي: السيارات والعزف على الاورج والتنس

محمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to beholdمحمد عبد الفتاح الكومى is a splendid one to behold

السلام عليكم الجمع الكريم .. تحياتى للجميع
أولا أحب أأكد للمره العاشره إن العربيه حاله مش نوع ولا موديل .
ثانيا أنا بميل لل 132 يمكن علشان كانت معايا وجربتها ولو إن الريجاتا برده يميزها إنها جديده نوعا ما بالمقارنه بال 132 ده غير شكلها الجميل والمميز بس طبعا بالنسبه للسفر والجرى والبهدله والثبات والمساحه والقوه فال 132 ستحسم المنافسه إلا لو كانت الريجاتا بحاله أفضل وده يرجعنا تانى لنقطة البدايه وهى إن المهم الحاله
ثالثا بدور اليومين دول لواحد صاحبى على ريجاتا كويسه لإنه بصراحه معجب بيها جدا ومصمم عليها فيا ريت يا جماعه بعد إذن صاحب الموضوع طبعا لو حد أدامه حته ريجاتا سليمه يدلنا ولكم جزيل الشكر ...

قديم 18-11-2012, 04:40 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

ربنا يهديك للاصلح
وأنا من رائى الاستاذ الكومى
السيارات القديمه حـــــــــــــــــــــــا له
وليست نوع أو موديل

حبيبت قلبى سبيدر