العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 29-06-2012, 02:28 PM
elantabli elantabli غير متواجد حالياً

elantabli will become famous soon enough
افتراضي رد: اول عيب في النترا 2012 وعجبي علي غبور

السلام على من اتبع الهدى
انا اشتريت العربية دية فشلة فى كل حاجة الله يخربيت كدة العيب علينا احنا عرفين كدة وبنشترى بردة وهو عندة حق احنا عرفين ان هو حرامى وبنسعدة
قديم 17-07-2012, 03:46 PM
amada amada غير متواجد حالياً

amada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really niceamada is just really nice

انا ملاحظ ان الالنترا الجديده بتتباع كتير مستعمل وكسر زيرو . هل دا صحيح والا بتهيالى . وان كان صحيح ايه السبب ؟؟؟؟؟
قديم 17-07-2012, 05:12 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

يا جماعة العامل المصرى ما دام فك وركب حاجه بيخربها صدقونى بلاش تضيف شىء على السيارة او تغير شىء استمتع بالزيوررررررر وبلاش لعب الصنيعية المصريين

geologist the best
قديم 17-07-2012, 05:48 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
عاجل رد: اول عيب في النترا 2012 وعجبي علي غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

من حوالي 3 ايام دراع النور عمل حاجه غريبه بيشغل الواطي والعالي عادي بس مبيرعشش كله يمكن علق تاني يوم نفس الحكايه مفيش رعاش خالص ولا النور قايد ولا من غيره روحت للكهربائي قالي عيب دراع النور و مش عاوز العب في حاجه عشان الضمان روحت حاجز وروحت التوكيل يوم الخميس قالي ان الزينون اللي مركبه هو السبب وحرق دراع النور فعلا وكده يبقي العيب سؤء استعمال وليس عيب تصنيع ومرضوش يغيروه واللي عرفته كمان لما قولتلهم اشتريه انه كمان مش موجود ادي غبور وعمابله السوده وقالولي شيل الزينون ورجع المبات الاصليه ولما يجبوه هيكلموني بس مش قبل اخر شهر يناير مش عارف اعمل في غبور ايه ولا اعمل ايه اساسا والنهارده قلبت الدنيا ملقتوش جديد وروحت الحرفيين لقيت قطمه هناك استيراد وعاوز يبيعلي دراع النور ب 1000 جنيه وقالي البياع كمان ان الزينون ميحرقش دراع النور وشكرا ليكم ولغبور بيه الحرامي وللالنترا المقلب ام 133000 ويقولي الضفيره متسيتحملش6 زينون بالفوجات
ربنا معاك يباشا انا عمى معاه اختها ومتضايق منها اوى
بس الصراحة ماينفعش تركب كل الزينون ده من غير كتاوت تقوية
قديم 20-07-2012, 05:37 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

ربنا معاك يباشا انا عمى معاه اختها ومتضايق منها اوى
بس الصراحة ماينفعش تركب كل الزينون ده من غير كتاوت تقوية
: 010104~171: