العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Hyundai Elantra - النترا

قديم 10-12-2011, 04:30 PM
devil_storm devil_storm غير متواجد حالياً

devil_storm has a spectacular aura aboutdevil_storm has a spectacular aura about
افتراضي رد: اول عيب في النترا 2012 وعجبي علي غبور

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedatif مشاهدة المشاركة

مع احترامى لكل اللى الأراء بخصوص الموضوع ده بس انا شايف ان فيه شوية قواعد و صاحب العربية خالفها ولما حصل مشكلة رمى المسئولية على الشخص اللى حط القواعد طب ازاى
ممكن يكون غبور حرامى واستغلالى وكذا وكذا وكذا بس احنا اساس المشكلة لأننا عملنا حاجه هما طلبو انها يأما تحصل عندهم او متحصلش
انت قلت المفيد, التوكيل بيقول لو ركبت زينون برة التوكيل حتطلع الكهرباء برة الضمان, استحمل بقى.
انا كمان ركبت انذار و سنتر فى الفيرنا و قلولى قبلها لو ركبتة الكهرباء حتطلع برة الضمان فركبتة و ربنا يستر بس مينفعش لو حاجة باظت بعد كدة فى الكهرباء و التوكيل مغيرهاش اقول علية حرامى, لان فى شروط محطوطة للضمان و اانا كسرتها.
قديم 10-12-2011, 05:19 PM
الصورة الرمزية mhamdy75
mhamdy75 mhamdy75 غير متواجد حالياً

mhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond reputemhamdy75 has a reputation beyond repute

المشكلة إنك إديتله فرصه يطلعك بره الضمان

مهندس / محمد حمدى

https://www.facebook.com/timoncito
انا عضو فى جروب اسبرانزا للجميع

https://www.facebook.com/groups/Speranza4all/

قديم 13-12-2011, 03:04 AM
الصورة الرمزية sycho
sycho sycho غير متواجد حالياً

sycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura aboutsycho has a spectacular aura about

اعترف بالخطاء ومترميش غلطك على التوكيل انتة روحت جبت زينون المانى اصلى وخليت كهربائى عكك مش بيفهم حاجة فى العربية عشان جديدة يركبلك الزينون والمعلم حرق دراع النور لائنة اكيد مجبش الضفيرة الجاهزة الى بتتباع ب 70 جنية ولا جاب الكتاوت البوش الالمانى عالية الحمل لتحمل الزينون والمعلم لعب فى الضفيرة وعمل فيها ابو العوريف وحرق دراع النور دراع النور ممكن يسيح منك كدا لو الحمل الى علية عالى مين الى قالك الكلام دة ان دراع النور مالوش علاقة دة هوة اساس كل حاجة ولازم يتحمى بالكتاوت والمقاومات والموديلات عشان يدخل علية الحمل الطبيعى بتاعة لائن انا مركب فى عربيتى زينون عالى وواطى وفى الفوجات ومفيش اى مشكلة نهائى خالص وعربيتى نيو اكسنت 2010 ولما بدخل الضمان ولا حد بيتكلم معايا عشان الشغل متركب صح ومفيش فية ضرر على كهرباء السيارة ربنا يعوض عليك وياريت تبقى تسئل الناس المتخصصة هنا فى المنتدى لما تحب تعمل اى حاجة انا عن نفسى فى حاجات كتير مش بكون عارفها على طول بدخل اسئل الخبراء هنا ولما الكلام مش بيعجبنى بعيد السؤال تانى لحد موصل للحاجة المحترمة عشان احافظ على العربية على العموم حصل خير وبسيطة ان شاء الله والحمد لله ان حضرتك بخير دة اهم حاجة الباقى سهل يتعمل ان شاء الله ومتزعلش نفسك

قديم 13-12-2011, 03:33 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute

مالو دراع نور ال 128 شغال زى الفل بقالوا كتر من 30 سنه واطى شغال عالى شغال رعاش برضوا شغال ربنا معاك :D
قديم 14-12-2011, 01:07 AM
honda RB honda RB غير متواجد حالياً

honda RB has a spectacular aura abouthonda RB has a spectacular aura about

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sycho مشاهدة المشاركة

اعترف بالخطاء ومترميش غلطك على التوكيل انتة روحت جبت زينون المانى اصلى وخليت كهربائى عكك مش بيفهم حاجة فى العربية عشان جديدة يركبلك الزينون والمعلم حرق دراع النور لائنة اكيد مجبش الضفيرة الجاهزة الى بتتباع ب 70 جنية ولا جاب الكتاوت البوش الالمانى عالية الحمل لتحمل الزينون والمعلم لعب فى الضفيرة وعمل فيها ابو العوريف وحرق دراع النور دراع النور ممكن يسيح منك كدا لو الحمل الى علية عالى مين الى قالك الكلام دة ان دراع النور مالوش علاقة دة هوة اساس كل حاجة ولازم يتحمى بالكتاوت والمقاومات والموديلات عشان يدخل علية الحمل الطبيعى بتاعة لائن انا مركب فى عربيتى زينون عالى وواطى وفى الفوجات ومفيش اى مشكلة نهائى خالص وعربيتى نيو اكسنت 2010 ولما بدخل الضمان ولا حد بيتكلم معايا عشان الشغل متركب صح ومفيش فية ضرر على كهرباء السيارة ربنا يعوض عليك وياريت تبقى تسئل الناس المتخصصة هنا فى المنتدى لما تحب تعمل اى حاجة انا عن نفسى فى حاجات كتير مش بكون عارفها على طول بدخل اسئل الخبراء هنا ولما الكلام مش بيعجبنى بعيد السؤال تانى لحد موصل للحاجة المحترمة عشان احافظ على العربية على العموم حصل خير وبسيطة ان شاء الله والحمد لله ان حضرتك بخير دة اهم حاجة الباقى سهل يتعمل ان شاء الله ومتزعلش نفسك

بجد بجد كلام معقول جدا ويحترم وده اكيد نابع من شخص محترم زى حضرتك لان ده الشغل الصح الذى لا يخلف عواقب فيما بعد
متابع باهتمام