العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 15-08-2011, 11:45 AM
الصورة الرمزية citroeen
citroeen citroeen غير متواجد حالياً

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold
افتراضي رد: بريليانس جالينا السعر الجديد99900 !!

والله انا شايف ياباشا انها نجحت فعلا فى الاختبار الى انا شوفتة انا مش عارف بقى الاوروبى عمل اختبار مرة واحدة وفشل العربيية خلاص كدة و لا اية انا مش فاهم وكمان عربيية تبع شركة زى دى مش عرفة تصمم و لا تعمل معاير سليمة للعربيية اكيد فى حاجة غلط ناس عايزين يفشلهوها فى اورويا وياما حصلت فى عربييات كتير كدة غير البرلياس دة سوق كبيير واحنا منعرفش مين الناس الى بتلعب فوق احنا اخيرنا نشوف الى قدمنا انا شايف ان عربيية زى الفل و واخدة فى الاختبارات الى انا شيفها وفى 2007 الى المفروض فى ناس بتقول انها كانت ضعيفة ودلوقتى احنا 2011 يعنى اقوى من الاول والامان اعلى وكمان سعر مالوش حل عربيية فيها كل حاجة ماتور يابانى عفشة المانى وتصميم المانى وفيها كل عوامل الامان وعربيية فخمة وتصميم ممتاز وكل حاجة متوفر فيها بصراحة وشيسية بورش كمان وقطع غيار رخيصة ومتوفرة وتوكيل اكيد بدون منافس محترم عن باقى توكيلات كتير اوى ياريت الناس تقدر السعر مع السيارة مش دى حاجة ودى حاجة ياريت.......وبعد السعر المفاجاءة دة هتنافس عربييات كتير جديدة حاليا وبالذات الكيـــا والهيونداى ونيسان والبرلياس جنبهم افخم واحلى وفى فيها كل الامكانيات وتوكيل وماتور وقطع غيار وشكل وتصميبم كل دة احسن والمنافسة جامدة

My love of cars has no specific end

التعديل الأخير تم بواسطة citroeen ; 15-08-2011 الساعة 11:56 AM
قديم 15-08-2011, 11:59 AM
الصورة الرمزية citroeen

citroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to beholdcitroeen is a splendid one to behold

وكمـــــــــــــــان ما عندكم كيــــــــــــــــــا سيراتو 4 نجــــــــــــــــــوم فى الاختبار وافشــــــــــــــــل عربيية فى الدنــــيــــــــا واكتر عربيية بتتقلب وبتتخبض وبيسموها عربيت الموت حاليــــــا دة يبقى اية بقى..... على الاقل البرليانس ماشاءالله ماشوفتش حد بيشتكى منها زى السيراتو ...انا شايف لازم ننتتاكد اكتر من كدة فى كل عربيية

قديم 15-08-2011, 12:11 PM
الصورة الرمزية citroeen

وسيبك ياباشا من الاختبار الصينى معنة بردة يعتبر من المعاييير العالمية فى الحوادث خد دة ياباشا دة من اقوى الاختبارات الى بتعمل فى العربييات فى اسبانياااا الى بيتعمل فى اختبارات فلوفو والعربييات الاوروبية العمالقة ودة بعد 80 يوم من الحادثة الفاشلة والمزورة الى حصلت دى

قديم 03-09-2012, 06:31 PM
mohmdd55 mohmdd55 غير متواجد حالياً

mohmdd55 is on a distinguished road

سبب انخفاض السعرهو تطبيق التخفيض التدريجى للجمارك (الجات)
وظهر أوضح فى الفئات أعلى من 1600 جالينا وايه620 اسبرانزا
لكن ارتفاع سعر الدولار بعد 2011 اخفى الفرق تماما فى الفئات 1600واقل
قديم 04-09-2012, 01:18 PM
takakan2005 takakan2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عقلانى وموضوعى
التخصص العملى: صاحب عمل
هواياتي: القراءة والسفر

takakan2005 is a glorious beacon of lighttakakan2005 is a glorious beacon of lighttakakan2005 is a glorious beacon of lighttakakan2005 is a glorious beacon of lighttakakan2005 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmdd55 مشاهدة المشاركة

سبب انخفاض السعرهو تطبيق التخفيض التدريجى للجمارك (الجات)
وظهر أوضح فى الفئات أعلى من 1600 جالينا وايه620 اسبرانزا
لكن ارتفاع سعر الدولار بعد 2011 اخفى الفرق تماما فى الفئات 1600واقل
الكلام ده هو ........ جدآ
الفئة الجمركية بتاعت ال 2000 سى سى أصلآ 135 % ده غير المبيعات والتنمية
ومعنى كده ال 10% اللى بتنزل سنوى حتفرق كتير

لكن الغريب فى الكلام ده إن ده ينطبق فقط على العربيات المنشأ الأوروبى ؟؟؟!!!!!
مش كده ولا أيه ؟؟