العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية

سوق السيارات المصرية نصائح عامة وتجارب واخبار عن بيع وشراء السيارات فى السوق المصرى

قديم 03-09-2012, 05:46 PM
الصورة الرمزية elmahdy29
elmahdy29 elmahdy29 غير متواجد حالياً
هواياتي: القراءة والرياضة

elmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to allelmahdy29 is a name known to all
افتراضي رد: سوق الجمعة للسيارت 31.08.2012

طب ياباشا انت عايز تجيب ايه يمكن نفيدك...يعني اللي معاك كام وانت بتفكر في ايه...لا خاب من استشار...وكل واحد يحكيلك تجربته وانت في الاخر تفكر براحتك.
قديم 03-09-2012, 09:45 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmahdy29 مشاهدة المشاركة

طب ياباشا انت عايز تجيب ايه يمكن نفيدك...يعني اللي معاك كام وانت بتفكر في ايه...لا خاب من استشار...وكل واحد يحكيلك تجربته وانت في الاخر تفكر براحتك.
ألف شكر ياباشا على أخلاقك وروحك العالية , أنا بصراحة عجبنانى أوى الهوندا سيتى وكنت بدور على وحدة موديل قريب يعنى 2009 أو 2010 بس بصراحة سعرهم عالى أوى مستعمل ,, ففكرت أخد حاجة قديمة وتكون هوندا سيتى بردوا بس موديل 2008 مانيوال ومش لأقى غير مانيوال 1300 ومش عارف ده هيبقى عزمه عامل ازاى يعنى هتستاحمل سفر وجرى وبهدلة مع التكيف ولأ مش هاتستحمل ...

ياريت لو حد هنا عنده عربية هوندا أوتويوتا أو رينو حالتها نضيفة ومش محتاجها يقولى عليها وأنا أجى أشوفها وأخلص فيها أن شاء الله ...

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 03-09-2012, 10:38 PM
الصورة الرمزية يسري أبو الخير
يسري أبو الخير يسري أبو الخير غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب - مجال التصدير
هواياتي: كتابة القصة القصيرة

يسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond reputeيسري أبو الخير has a reputation beyond repute

مجهود اكثر من رائع .. و معلومات و اسعار مفيدة جدا .. انا اعلم أنك تعبت فعلا في السوق لغاية ما جمعت الاسعار و الحالة لكل نوع .. عموما ربنا يوفقك و تلاقي العربية اللي بتدور عليها و بالسعر المناسب .. تحياتي

هكذا أنت يا إمرأة .. بين جنبات النفس و الروح
و بين العقل و القلب .. أتدركين لماذا ؟ ......!!!!
قديم 04-09-2012, 10:56 AM
elnopy2005 elnopy2005 غير متواجد حالياً
من انا؟: عمر الصياد
التخصص العملى: مهندس كومبيوتر
هواياتي: صيد الاسماك

elnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to allelnopy2005 is a name known to all

ِشكراا على المجهود الرائع داه ياباشا