العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > شيفروليه الكورية CHEVROLET و دايو DAEWOO > ﻻنوس (دايو - شيفروليه)

ﻻنوس (دايو - شيفروليه) كانت و أصبحت chevy gold logo

قديم 15-05-2012, 04:45 PM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيوب الشفرولية لانوس 2012

قديم 15-05-2012, 07:04 PM
alsahira1 alsahira1 غير متواجد حالياً

alsahira1 is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asom_6 مشاهدة المشاركة

أنا معايا لانوس 2011 ليها سنة دلوقت والحمد لله مشتكتش منها ... العبرة بالسواقة الهادية وأحترام السيارة والحفاظ عليها .
بس طبيعى لو هتهين العربية هتتعبك وهتصرف معاك
اخى العزيز ....اشتريها وانت مطمئن .... بس حافظ عليها علشان تحافظ عليك ........وكن حذر جداّ على السرعات بعد 120 كم
على فكرة انا معايا 2011 من شهر 10 / 2010 وزى الفل
قديم 16-05-2012, 09:18 AM
الصورة الرمزية azeweel
azeweel azeweel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Electrical Engineer

azeweel is a jewel in the roughazeweel is a jewel in the roughazeweel is a jewel in the rough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alsahira1 مشاهدة المشاركة

اخى العزيز ....اشتريها وانت مطمئن .... بس حافظ عليها علشان تحافظ عليك ........وكن حذر جداّ على السرعات بعد 120 كم
على فكرة انا معايا 2011 من شهر 10 / 2010 وزى الفل
قديم 19-05-2012, 07:57 PM
Hamasat Hamasat غير متواجد حالياً

Hamasat will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة azeweel مشاهدة المشاركة

أولا عيب الأسلوب.
ثانياً حضرتك طلبتى رأى والكل يجيب من وجهة نظره ومن خلال نقل تجربته الشخصية بمنتهى الأمانة.
ثالثاً اللى مبيعرفش يسوق مستحيل هتفرق معاه نوع العربية لأنها كده كده هتتنيل وتبوظ ومش هيلاقى أمامه إلا الحيط .
وده مجرد رأى وبالتوفيق إن شاء الله
حضرتك بتقول ان عيب الاسلوب مع اني مش غلطت في حد وشوف بس حضرتك كلامك الاول والعيب دلوقتي مش بقى في اسلوبي أنا ... وكمان انا مش اقصدك ولا اقصد حد في كلامي انا بقول اللي عرفته وكل واحد حر في رأيه واللي شايف ان العربية تمام معاه يبقى ربنا يباركله فيها بس برضه انا عند كلامي وتاني مش بقصد حد بعينه ومش كل واحد معاه شفورليه لانوس ولقى حد قال ان ليها عيوب يزعل اوي كده ياجماعه ياريت يكون في حرية شويه سيادتك قولت انها تمام معاك خلاص ربنا يباركلك فيها ويكرمك !!!!
قديم 20-05-2012, 12:27 AM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamasat مشاهدة المشاركة

حضرتك بتقول ان عيب الاسلوب مع اني مش غلطت في حد وشوف بس حضرتك كلامك الاول والعيب دلوقتي مش بقى في اسلوبي أنا ... وكمان انا مش اقصدك ولا اقصد حد في كلامي انا بقول اللي عرفته وكل واحد حر في رأيه واللي شايف ان العربية تمام معاه يبقى ربنا يباركله فيها بس برضه انا عند كلامي وتاني مش بقصد حد بعينه ومش كل واحد معاه شفورليه لانوس ولقى حد قال ان ليها عيوب يزعل اوي كده ياجماعه ياريت يكون في حرية شويه سيادتك قولت انها تمام معاك خلاص ربنا يباركلك فيها ويكرمك !!!!

فى فرق
الاستاذ بيتكلم عن العربية فهو لما قال هتتنيل وتبوظ كان بيتكلم عن العربية انما انتى قولتى :
(ومش علشان حد معاه شيفرولية لانوس ومش عايز يقول العيوب اللي فيها او مش شايف العيوب اللي فيها وبيكابر ويكدب كلام اكتر نسبة سألتها)
انما كلمة تكدب هنا بتعود على الاعضاء اللى انتى طلبتى مشاركتهم
ارجو ان انتى تكونى خدى بالك من الاختلاف