العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > ستروين Citroën

ستروين Citroën ستروين Citroën السيارة الفرنسية الاكثر اناقة تمتلكها مجموعة PSA التى تمتلك بيجو ايضا .. موديلاتها سيتروين C4 C3 بيكاسو وبلوريال وبيرلنجو

قديم 14-11-2012, 10:27 PM
xxmidoxx xxmidoxx غير متواجد حالياً

xxmidoxx is on a distinguished road
افتراضي محتاج رايكم جدا فى ستروين AX

السلام عليكم

انا يا جماعه معايا 20 الف جنيه محتاج عربيه ترحمنى من الزحمه ولموصلات

ونفسى فى عربيه لا تكركر ولا اعد اسمع فى تخبيط وهى ماشيه

بصراحه محدش قلى اشترى ستروين AX بس انا من بحثى على النت لقتها من افضل الاختيرات لانى نفسى فى عربيه يكون فيها تكيف

فا انتوا بما انكوا متخصصين فى ستروين ايه رايكوا فى العربيه وايه نصيحتكوا ليه ؟!!!

يا ترى اتوكل على الله ولا فى اختيار انسب منها ؟
قديم 15-11-2012, 12:38 AM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محتاج رايكم جدا فى ستروين AX

أنا شفت واحد من كام سنه حاطط ورقة على إزاز عربيته axو بيقول فيها ( هذه العربية فاشلة و لا يوجد لها قطع غيار) الجملة كانت صادمة و فضيحة عشان كده أنا لسه فاكرها فإذا كانت قطع الغيار مش مشكلة و متوافرة إتوكل على الله دي سيتروين من أنضف العربيات الفرنسية لكن مشكلة قطع الغيار دي ممكن توقع أجدع ماركة و تحياتي:THE_PR~ 18:
قديم 15-11-2012, 02:28 AM

الف شكر ليك يا كبير فعلا كلامك 100*100 صح انا عشان كده قريت موضيع لاعضاء عن قطع الغيار وفى الحقيقه حسيت فى موضعهم ن الحياه سهله وجميله بس الواقع فى السوق مش عارف بصراحه الوضع ايه
قديم 15-11-2012, 03:00 PM

طيب باقيت الاعضاء ايه رايها فى العربيه وقتع غيرها فى الوقت الحالى

ويا ترى العربيه بتسافر ولا السفر هيكون متعب عليها ؟ يعنى كمثل لو طلعت بيها الساحل لازم تريح كتير ولا ممكن ابطلها ساعتين وارجع تانى عادى ؟
قديم 15-11-2012, 04:51 PM
hal71 hal71 غير متواجد حالياً

hal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond reputehal71 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxmidoxx مشاهدة المشاركة

الف شكر ليك يا كبير فعلا كلامك 100*100 صح انا عشان كده قريت موضيع لاعضاء عن قطع الغيار وفى الحقيقه حسيت فى موضعهم ن الحياه سهله وجميله بس الواقع فى السوق مش عارف بصراحه الوضع ايه
العفو يا فندم