العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 10-12-2010, 02:19 PM
ash257 ash257 غير متواجد حالياً

ash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to all
افتراضي تجربتي مع سبير كار

أولا أنا عرفت سبير كار من هنا من المنتدى
انا معايا عربية نيسان صني 2010 روحت مول التجمع عشان اركب إنذار واشتريت انذار سباي وان واي بخمسة أوبشن عشان فتحة الشنطة واخدت ميعاد للتركيب تاني يوم
المهم اتصل بيا أ/ محمود اللي في التجمع قالي ان فيه مشكلة في الكهرباء وممكن تروح تركب في باب اللوق
توكلت على الله ورحت باب اللوق وبداوا التركيب والشغل بصراحة نظيف جدا بس حصل حاجة كدة صغيرة وهي إن الاوبشن الخامس الفني ما شغلوش وطلبوا كتاوت
المهم قابلت الأستاذ أمير وهو راجل في قمة الذوق ووضحلته الصورة وقالي انهم فعلا كان المفروض في التجمع يقولولي على موضوع الكتاوت عند الاتفاق والراجل قدم اعتذارات كتير بصراحة واحرجني بذوقه المهم الراجل عمل معايا واجب في الكتاوت وادهوني بخصم كبير على حد قوله بس فعلا كفاية ذوقه ركبنا الكتاوت والمفاجاة إن أوبشن فتح الشنطة من الرموت برضو ما اشتغلش والفنين حاولوا جاهدين معاه ومافيش فايدة مع انهم اتصلوا بأحد الفنين وأكدلهم انه ركبها بالطريقة المعتادة أكتر من مرة في نفس العربية
وبعد يوم مرهق بدأت أزعل بصراحة وقررت أني أشيل الانذار وارجعه وقابلت الاستاذ محمد مصطفى رئيس مجلس الإدارة وده بقى مهما قلت مش هاقدر أوصفلكم ذوقه ومعاملته المحترمة الراجل امتص غضبي بطريقة غير عادية وقالي أنه هايتصرف ولو المشكلة ما اتحلتش هايشيل الانذار ويرجع كل حاجة كما كانت وهاخد فلوسي كاملة
وبعت للفني وقاله أيه الحل الفني قاله مافيش حل غير اننا نركب قربة سنتر على القفل بتاع الشنطة وهاتشتغل عادي
الراجل قدم اعتذارات كتير قوي لأن الوقت كان اتأخر وقالي هانتعبك معانا وتيجي بكره واحنا هانعمله سألته على التكلفة الراجل قال ولا مليم دي غلطتنا أحنا واحنا هانتحملها وفعلا تم تركيب قربة السنتر وتم تشغيل الاوبشن الخامس دون أي مشكلة ودون تكلفة
أنا طبعا بنقل التجربة للأمانه لأن فعلا الناس دي حسيت انهم مش مجرد محل اكسسوارات سيارات دول فعلا ناس محترمة رغم المشكلة اللي حصلت بس انا ارتحت لهم جدا جدا
شكراً أستاذ أمير شكراً أستاذ محمد مصطفى
فاكرني ولا لأ يا استاذ أمير أنا اللي كنت واقف وانت بتعمل الاستيكر على البي أم السودا وسألتني على الألوان وتصميم الاستيكر أنا فعلا بقدملك جزيل الشكر على الذوق والمقابلة الحلوة

قديم 13-12-2010, 12:21 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتي مع سبير كار

طبعا فاكر حضرتك
سبير كار فى خدمتك دائما

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332
27933334
فرع مدينة نصر
16 أ امتداد رمسيس
24023074
24028467
فرع المبتديان
8 ش جريدة السياسة السيدة زينب (المصنع)
23654315
23680153
موقع الشركة
قديم 13-12-2010, 03:36 PM
kahamid kahamid غير متواجد حالياً

kahamid is on a distinguished road

الاستاذ امير
بعد التحية
انا الحقيقة لسة مستلم بيكانتو 2011 مانيول هاف اوبشن
وعاوز اركب كاسيت كونودو وسنتر
ممكن اعرف ايه الانسب للعربية وتقريبا هيتكلف كام
قديم 15-12-2010, 12:48 PM
الصورة الرمزية SpareCar
SpareCar SpareCar غير متواجد حالياً
مدير العلاقات العامة (سبير كار)
من انا؟: amir mohmd mstfa
التخصص العملى: general relation manager in spare car group

SpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond reputeSpareCar has a reputation beyond repute

شرفنا حضرتك حتى يستطيع الفنى القى نظرة على السيارة
سبير كار فى خدمتك

الفروع
مول سبير كار
التجمع الخامس ش التسعين مركز المدينة الاول
بجوار شركة ناتا
0127933332
وسط البلد
26 ش الشيخ ريحان امام مبنى وزارة الداخلية وسط البلد
27933331
27933332